Faculty Profile

آرمان احمدی زاد
تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/10

آرمان احمدی زاد

دانشکده علوم انسانی و اجتماعی / گروه مدیریت بازرگانی

Research Faculty

ارتباط با صنعت

  1. شناسایی فرصت‌ها، چالش‌ها و روندهای کلان در کسب‌وکارهای خرد و نوپا به منظور ارائه سیاست های توسعه اشتغال کشور
    2023
  2. ارائه نقشه راه توسعه کارآفرینی و ارتباط دانشگاه با صنعت برای دانشگاه کردستان
    2018
  3. A Roadmap for Development of SMEs of Kurdistan Province
    2018
  4. یافتن کارآمدترین راهکارها برای همکاری های تحقیقاتی صنعت و دانشگاه
    2015
  5. بررسی جایگاه صنایع کوچک و متوسط استان کردستان در کل کشور از منظر اعتبارات
    2014
  6. پروژه برنامه ریزی استراتژیک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی : گزارش مطالعاتی و تحقیقاتی محیط شناسی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی
    2012
  7. بازنگری در استراتژی های بازاریابی (Marketing Strategies) و برنامه های عملیاتی بازار برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
    2012
  8. پژوهشی پیرامون بازاریابی شرکتی (B2B Marketing) برای گروه صنعتی ایران ترانسفو: بازاریابی محصولات و جایگاه یابی برند ایران ترانسفو در صنعت پتروشیمی
    2012
  9. ارائه الگویی به منظور سنجش ارزش نام و نشان تجاری در بازارهای شرکتی: مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
    2011
  10. پیش بینی تقاضای محصولات در بازارهای شرکتی: مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
    2011
  11. طراحی سیستمی بمنظور شناسایی مشتریان استراتژیک و کلیدی در بازارهای شرکتی : مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو (سهامی عام)
    2010
  12. طراحی و پیاده سازی سیستم سنجش رضایتمندی مشتریان در بازارهای شرکتی : مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
    2010
  13. طراحی و پیاده سازی مدل جامع و سیستمی قیمت گذاری برای بازارهای شرکتی (B2B Markets) : مطالعه ای برای گروه ایران ترانسفو
    2010
  14. پروژه برنامه ریزی استراتژیک گروه صنعتی ایران ترانسفو : تدوین شاخص های کلیدی عملکرد واحدهای تجاری
    2009
  15. عارضه یابی بازاریابی : مطالعه ای برای گروه ایران ترانسفو
    2009
  16. تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Plan) برای بازارهای شرکتی (B2B Markets) : مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
    2009
  17. بخش بندی بازار (Market Segmentation) در بازارهای شرکتی (B2B Markets) : مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
    2009
  18. پروژه ارزیابی سیاست های قیمت گذاری سن ایچ
    2007
  19. پروژه بررسی سیاست های پیشبرد فروش محصولات سن ایچ
    2007
  20. پروژه بررسی بازارهای سازمانی و تجاری محصولات سن ایچ
    2007
  21. پروژه سنجش رضایتمندی نمایندگان فروش محصولات سن ایچ
    2006
  22. پروژه ارزیابی عملکرد کانال های توزیع، شعب و نمایندگان فروش محصولات سن ایچ
    2006
  23. پروژه سنجش رضایتمندی مصرف کنندگان محصولات سن ایچ
    2006
  24. پروژه بررسی بازار مخاطب و در دسترس محصولات سن ایچ
    2006
  25. پروژه ارزیابی اثربخشی تبلیغات سن ایچ
    2006
  26. پروژه سنجش رضایتمندی فروشندگان فروشگاه ها و مشتریان خرده فروشی محصولات سن ایچ
    2006
  27. پروژه بررسی رفتار مصرف کنندگان محصولات سن ایچ
    2006
  28. پروژه توسعه محصولات جدید سن ایچ
    2006