20 02 2024

کلنگ خوابگاه متاهلی ۹۰ واحدی دانشگاه کردستان با حضور ائمه جماعت مساجد استان کردستان  و هیأت رئیسه دانشگاه کردستان به زمین زده شد.

کلنگ خوابگاه متاهلی ۹۰ واحدی دانشگاه کردستان به زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، کلنگ خوابگاه متاهلی ۹۰ واحدی دانشگاه کردستان با حضور ائمه جماعت مساجد استان کردستان  و هیأت رئیسه دانشگاه کردستان به زمین زده شد.
در این مراسم محمدعلی‌ ثروتیاری در رابطه با جزییات این پروژه اظهار داشت: خوابگاه متاهلین در سه بلوک و در زمینی به مساحت  حدود ۴ هکتار از اراضی ۹۷ هکتاری پردیس دانشگاه طراحی شده است.

معاون مدیر امورفنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی تصریح کرد: امنیت دانشجویان در این خوابگاه‌ها بسیار اهمیت داشته و این در مورد ۶ واحد خوابگاه‌ دخترانه که در یک منطقه تجمیع شده قابل مشاهده است.
به گفته وی، همزمان با پروژه خوابگاه متاهلین نیز منازل سازمانی همکاران اساتید و کارکنان که یک پروژه جداگانه بوده در جریان است.

ثروتیاری عنوان کرد: هزینه احداث خوابگاه متاهلین با نرخ تورم امروز در حدود ۱۴۰ میلیارد تومان بودجه مورد نیاز پیش بینی شده است. 
وی افزود: به دلیل شیبی که در محل احداث خوابگاه وجود دارد، با همکاری مهندسین در نظام‌مهندسی استان کردستان توانستیم بیشترین جانمایی فضا با کمترین هزینه و خاکبرداری را انجام دهیم.


برچسب‌ها:

خوابگاه دانشجویان