03 11 2023

معاون دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات و مسئول میز ارتباطات مردمی وزارت علوم گفت: طی سه روز بیش از 100 نفر به میز ارتباطات مردمی در دانشگاه کردستان مراجعه کرده‌اند.

مراجعه بیش از 100 نفر به میز ارتباطات مردمی دانشگاه کردستان

دکتر علی اصغر طیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه کردستان، اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم و همزمان با سفر رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی در همه دستگاه‌های اجرایی و به طبع آن در  دانشگاه معین استان برپا می‌شود کە در سفر هشتم از دور دوم سفرهای دولت در خدمت خانواده بزرگ آموزش عالی در استان کردستان واقع در دانشگاه کردستان هستیم. 
وی با اشاره به اینکه میز ارتباطات مردمی از روز چهارشنبه ۱۰ آبانماه به مدت سه روز از ساعت 8 صبح تا 18 در دانشگاه کردستان دایر شده، افزود: هدف از برپایی این میز، ملاقات چهره به چهره متقاضیان با مسئولین و شنیدن درخواست متقاضیان با رویکرد  تسریع در روند پاسخگویی به درخواست‌ها است.
طیبی عنوان کرد: از طریق میز ارتباطات مردمی چهار ماهیت با موضوعاتی از جنس درخواست، شکایات، گزارش‌، ایده و نظر ارجاع داده می‌شود و فراوانی درخواست ها بیشتر در حوزه نقل و انتقالات دانشجویی، درخواست استخدام، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی و قراردادی به پیمانی، مساعدت‌های مالی و جذب هیات علمی بوده است.
وی تصریح کرد: با توجه به نگاه دولت سیزدهم و شعار دولت مبنی بر مردمی بودن، هدف این است که درخواست‌ها در کوتاهترین زمان ممکن و در فرجه 15 روزه رسیدگی و مشکلات مراجعین حل شود.
طیبی در رابطه با روند پیگیری کار، اعلام کرد: پس از مراجعه متقاضیان به میز ارتباطات مردی، درخواست‌ها توسط مدیر ارشد استانی بررسی و نظر کارشناسی اظهار می‌شود و در ادامه نماینده تام الاختیار وزیر دستور را برای مجموعه مورد نظر صادر می‌کند، سپس در سامانه سامد ثبت و با ارسال پیامک به متقاضی مسیر گردش کار و روند کار برای پیگیری نهایی مشخص می گردد.