14 05 2024

نشست پرسش و پاسخ هیات رئیسه دانشگاه کردستان با دانشجویان برگزار و پس از بیان مطالبات از سوی دانشجویان، هیات رئیسه به آنها پاسخ دادند.

نشست پرسش و پاسخ هیات رئیسە دانشگاه کردستان با دانشجویان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، شامگاه دوشنبه (۲۴ اردیبهشت) جلسه پرسش و پاسخ هیات رئیسه دانشگاه با دانشجویان در تالار مولوی برگزار شد.

در این نشست دانشجویان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. برگزاری انتخابات شورای صنفی در سریعترین زمان ممکن، رسیدگی به کیفیت غذای دانشجویان، تامین امکانات خوابگاه‌های دانشجویی، روند طولانی اخذ مجوز نشریه‌های دانشجویی، تامین بودجه برنامه‌های دانشجویی و پرداخت کامل حقوق کار دانشجویی از جمله مطالبات و مسائل و مشکلات مطرح شده توسط دانشجویان بودند. 

دکتر حامد قادرزاده به دانشجویان اطمینان داد که همه مسائل مطرح شده را پیگیری خواهد کرد و اجازه نخواهد داد حقوق دانشجویان پایمال شود.

وی به سؤالات دانشجویان پاسخ داد و اظهار کرد: ثبت نام برای حضور در انتخابات شورای صنفی آغاز شده، پس از انجام فرآیند ثبت نام دانشجویان واجد شرایط و طی سایر مراحل قانونی، انتخابات برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه کردستان رتبه نخست اسکان دانشجو در کشور را دارد، افزود: تراکم دانشجویان در خوابگاه‌ها به دلیل سعی در اسکان همه دانشجویان نیازمند به خوابگاه و ایجاد اطمينان خاطر در خانواده‌ها برای اسکان فرزندشان بوده است.

قادرزاده خاطرنشان کرد: برخی اشتباهات مدیریتی وجود دارد اما باید با تدبیر آنها را حل کرد و پس از دریافت هر مساله، آن را ریشه‌یابی کرد و با منطق در جهت یافتن راه حل قابل اجرا گام برداشت.

در ادامه نیز هر یک از معاونین و اعضای هیات رئیسه به سوالات مربوط به حوزه‌های خود پاسخ دادند.


برچسب‌ها:

دانشجویان نشست