29 11 2023

نشست رئیس دانشگاه کردستان با فعالان فرهنگی حوزه کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی و نشریات دانشجویی برگزار شد.

نشست رئیس دانشگاه کردستان با فعالان فرهنگی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، دکتر حامد قادرزاده در نشست با فعالان فرهنگی دانشگاه که در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: صاحب اصلی جامعه نسل جدید است اما نسل جدید به حمایت نسل کنونی در انجام مسائل مختلف نیاز دارد.

وی افزود: آنچه امروز ما داریم مرهون زحمات و تجربیات گذشتگان و کسانی است که کم کم از صحنه کنار رفته و مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده‌اند.

رئیس دانشگاه کردستان عنوان کرد: دانشگاه امروز یک امانت در دست ماست و وظیفه اصلی ما خدمتگزاری است اما خدمت در صورتی تکمیل خواهد شد که خدمتگزار، شنونده خوبی برای گیرنده خدمت باشد.

وی از فعالان فرهنگی دانشگاه خواست تا با ارائه راهکار در حل مسائل و مشکلات دانشگاه همکاری کرده، وضعیت موجود را شناسایی و برای آنچه باید باشد، برنامه‌ریزی کنند.

قادرزاده در ادامه ضمن پاسخگویی به مطالبات دانشجویان فعال فرهنگی، از برنامه‌ریزی و ارائه راهکار برای حل مشکلات و تداوم این نشست‌ها خبر داد.

اختصاص مکان مشخص به کانون‌ها و انجمن‌ها، اختصاص بودجه مناسب برای فعالیت، ارتقای کیفیت نشریات دانشجویی، در نظر گرفتن تجهیزات و امکانات برای فعالیت، رفع مشکلات خوابگاه‌ها، تسهیل روند برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی و پرداخت به موقع حق‌الزحمه اساتید مدعو برای کارگاه‌ها از جمله مهمترین مطالبات فعالان فرهنگی، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشگاه بود.


برچسب‌ها:

دانشجویان نشست