25 12 2023

معاونت دانشجویی «جشنواره دانشجوی نمونه کشوری؛ بایدها و نبایدها» را در تالار مولوی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی  دانشگاه کردستان را با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار کرد.

نشست «بایدها و نبایدهای جشنواره دانشجوی نمونه کشوری» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، معاونت دانشجویی «جشنواره دانشجوی نمونه کشوری بایدها و نبایدها» را در تالار مولوی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی  دانشگاه کردستان را با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار کرد.

در این مراسم دکتر عطاالله شیرزادی مدیر امور دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه به امتیازات حداقلی این آیین‌نامه دانشجویی نباید اکتفا کرد، افزود: امتیاز‌دهی در این جشنواره بسیار مهم بوده و با کار فرهنگی و پژوهشی به هر سطحی که اراده کنید خواهید رسید.
دکتر شیرزادی همچنین، ارسال مقاله، تالیف، ترجمه، گردآوری کتاب، اختراع، ابداع و نوآوری در بخش علمی پژوهشی، عضویت در کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی فرهنگی و فعالیت در نشریات دانشگاهی در بخش فرهنگی-اجتماعی را از ملاک‌های انتخاب دانشجوی نمونه کشوری برشمرد.

در این مراسم «دکتر جمال بارخدا» و «دکتر داوود جمینی» دانشجویان نمونه کشوری سال‌های قبل به شرح آیین‌نامه و امتیازدهی‌ها در حوزه‌های مختلف پرداختند.

گفتنی است، آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ که از سوی سازمان امور دانشجویان تهیه و تنظیم شده است توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ شد.
این آیین‌نامه با اهداف ترویج الگوهای موفق و موثر، تکریم و بزرگداشت دانشجویان نمونه، ارتقای انگیزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی، تشویق دانشجویان به پژوهش همزمان ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اخلاقی و هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی – پژوهشی تدوین شده است.