18 07 2023

میزبانی دانشگاه کردستان برای برگزاری آزمون عملی ورودی رشته علوم ورزشی در سال 1402

این آزمون از روز چهارشنبه 28 الی 31 تیرماه برای 1646 متقاضی در دو گروه آقایان (چهارشنبه و پنجشنبه) و خانم‌ها (جمعه و شنبه) در دانشگاه کردستان برگزار خواهد شد.

نکات مهمی که داوطلبین گرامی لازم است به آن دقت داشته باشند:

  • حضور داوطلبین در حوزه آزمون مطابق دستورالعمل اعلامی سازمان سنجش بر اساس حروف الفبای خانوادگی داوطلبین می‌باشد به طوریکه در بخش آقایان:

صبح چهارشنبه از حرف "الف" تا "ح" - بعد از ظهر چهارشنبه از "خ" تا "ص" - صبح پنجشنبه از "ض" تا "م" - بعد از ظهر پنجشنبه از "ن" تا "ی"

در بخش خانم‌ها: صبح جمعه از حرف "الف" تا "ح" - بعد از ظهر جمعه از "خ" تا "ص" - صبح شنبه از "ض" تا "م" - بعد از ظهر شنبه از "ن" تا "ی"

برگزار می‌گردد.

  • آزمون برای نوبت صبح از ساعت 6 الی 12 و نوبت بعد از ظهر از ساعت 13 الی 18 خواهد بود.
  • متقاضی گرامی باید یک ساعت قبل از حضور در حوزه، آب و مواد غذایی مورد نیاز را مصرف نماید تا دچار ضعف نشود. همراه داشتن نوشیدنی و میان‌وعده مناسب توصیه می‌گردد.
  • همراه داشتن دو قطعه عکس 4*3، لباس و کفش ورزشی، اصل شناسنامه یا کارت ملی، پرینت واریزی فیش معاینه بدنی ضروری است.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران (https://ssrc.ac.ir/fa) و صفحه اینستاگرامی آزمون عملی ورودی رشته علوم ورزشی دانشگاه کردستان (sportscience_uok) مراجعه نمایند.

آدرس محل برگزاری آزمون: بلوار پاسداران، شهرک قرادیان، درب شرقی دانشگاه کردستان (روبه‌روی پمپ بنزین آرمان) - سالن‌های ورزشی شماره 2 و 3 دانشگاه کردستان - تلفن: 08733664600 الی 8 و داخلی 2288

 

فیلم آزمون عملی رشته‌های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی فرهنگیان 1402