13 02 2024

شهرام جوانمیری‌منش دانشجوی دانشکده علوم پایه بیجار در مسابقات بین‌المللی جام شبتوریو یونیون در تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد.

موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان در مسابقات بین‌المللی جام شبتوریو یونیون

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، شهرام جوانمیری‌منش دانشجوی رشته عمران دانشکده مهندسی و علوم پایه بیجار موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات بین‌المللی جام شبتوریو یونیون در تهران شد.

وی که کاراته را از سال 96 به صورت تخصصی در تهران شروع کرده است، تاکنون موفق به کسب مدال برنز در مسابقات کشوری، مدال نقره انتخابی تیم ملی، کسب مدال طلا انتخابی تیم ملی و همچنین چندین مدال مسابقات بین‌المللی با حضور بیش از ده‌ها کشور شده است.

ورود به اردوی تیم ملی در رده سنی زیر 21 سال و همچنین حضور در تیم پاس فراجا(لیگ برتر) از دیگر موفقیت‌های وی در این رشته ورزشی است.

شهرام جوانمیری‌منش از اعزام خود به مسابقات لیگ جهانی امارات در اسفند ماه خبر داد و خواستار همکاری و مساعدت دانشگاه برای تامین هزینه‌های اعزام شد.

وی که از دانشجویان برتر گروه عمران دانشکده بیجار می‌باشد، حمایت دانشگاه را عاملی برای امکان ادامه این رشته ورزشی دانست تا انگیزه‌ای برای سایر دانشجویان و افتخارآفرینی برای دانشگاه باشد.