23 05 2023

اخذ مجوز راه‌اندازی 2 رشته‌ تحصیلی جدید در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D.) در دانشگاه کردستان

موفقیتی دیگر برای دانشگاه کردستان

دکتر حامد قادرزاده رییس دانشگاه کردستان ضمن سپاسگزاری از مساعدت و همکاری مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حوزه معاونت آموزشی وزارت عتف به ویژه دفتر گسترش آموزش عالی، از اخذ مجوز راه‌اندازی 2 رشته‌ تحصیلی جدید در مقطع دکتری در دانشگاه کردستان خبر داد.

ظرفیت پذیرش در این رشته‌ها در دفترچه انتخاب رشته درج و متقاضیان تحصیل در این دانشگاه پس از گذراندن مراحل مصاحبه همانند سایر رشته‌های دکتری موجود و پس از اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و در صورت پذیرش، از مهرماه 1402 شروع به تحصیل خواهند کرد. همچنین ضروری است، به پتانسیل‌های لازم جهت جذب و پذیرش دانشجوی بین‌المللی توجه ویژه داشته باشیم.

دکتر قادرزاده به برنامه‌ریزی‌های دقیق و تلاش‌های بی‌وقفه حوزه معاونت آموزشی دانشگاه در توسعه و گسترش رشته‌های تحصیلی دانشگاه اشاره کرد و بر اهمیت این موضوع در پیشرفت دانشگاه و استان تاکید نمودند و از این تلاش‌های صادقانه و اقدامات شایسته این معاونت، صمیمانه قدردانی و تشکر کرد.

رییس دانشگاه همچنین از زحمات بی‌دریغ گروه‌های آموزشی، اعضای هیات علمی مرتبط تشکر کردند و این موفقیت را به جامعه دانشگاهی و کلیه هم استانی‌های عزیز تبریک عرض نمود.

رشته‌‌های تحصیلی جدید در مقطع دکتری تخصصی
ردیف رشته مقطع
1

علوم و مهندسي باغبانی-

فیزیولوژی تولید و پس از برداشت گیاهان باغبانی
دکتری تخصصی
2 مهندسی شیمی دکتری تخصصی