19 11 2023

مسابقات بدمينتون دانشگاه‌های منطقه ۵ کشور با حضور دانشگاه‌های کردستان، رازی کرمانشاه و لرستان در آبان ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار شد.

مسابقات بدمینتون دانشگاه‌های منطقه ۵ در دانشگاه کردستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، مسابقات بدمينتون دانشگاه‌های منطقه ۵ کشور با حضور دانشگاه‌های کردستان، رازی کرمانشاه و لرستان در آبان ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار شد. 

در این مسابقات که‌ با هدف کسب سهمیه المپیاد دانشجویان کشور بود در بخش تیمی دختران، تیم دانشگاه کردستان و در پسران تیم دانشگاه رازی کرمانشاه موفق به کسب مقام قهرمانی شدند. 
در این دوره‌ از مسابقات ۱۶ بازیکن حضور داشته که دربخش انفرادی «میلاد اکبرنیا» از کردستان مقام نخست، تیم اول دوبل «نیماخلقی» و «کیان فیضی» و تیم سوم دوبل «مبین ملکی» و «سیزار هاشم»  با مربی‌گری « پارسا مظفری» موفق به کسب مدال شدند.

همچنین در تیم مسابقات بدمینتون دختران منطقه ۵، نفر اول انفرادی آزاد «مانا وارستگان» و نفر دوم «روژینا جوادیان» از دانشگاه کردستان و در مسابقات دو نفره آزاد «صنم ولایتی» و «فاطمه حبیبی» با مربی‌گری هانا ترابیان موفق به دریافت مدال شدند. 
گفتنی است این مسابقات به همت مسئولان اداره تربیت بدنی دانشگاه کردستان، دکتر ملکی، خانم مردوخی، خانم اردلان، آقای شکر‌نژاد و مشارکت کادر داوران هیأت بدمینتون استان برگزار شد.