03 09 2023

به مناسبت هفته دولت، روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مراسمی به همین منظور با حضور مسئولین و کارمندان دانشگاه در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز کارمند در دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، در این مراسم دکتر خالد احمدزاده به تشریح مسائل مربوط به دانشگاه و دستاوردهای بزرگ فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی پرداختند.
وی با بیان اینکه کارمندان و همه کسانی که در مجموعه دانشگاه کردستان هستند با علاقه و عشق ویژه‌ای برای رشد و پیشرفت دانشگاه تلاش می‌کنند، تصریح کرد: خوشبختانه نتیجه تلاش و زحمت همه این مجموعه در این چندسال کاملا نتیجه‌بخش بوده است. 

معاون اداری مالی دانشگاه کردستان اظهار داشت: همه ما در کنار هم برای تعالی دانشگاه کردستان، گام‌های استواری را بر میداریم و  بدون شک دستیابی به افتخارات ملی و بین المللی در چند سال اخیر مرهون زحمات ارزشمند تمام مجموعه دانشگاه است. 

هدف اصلی دانشگاه تعالی و پیشرفت است و با تعهد می‌توانیم  به این هدف نزدیکتر شویم و بدون تردید در این مسیر نیز نمی‌توان کمی و کاستی‌ها را نادیده گرفت و تلاش تمام مجموعه دانشگاه این‌ خواهد بود که مشکلات را تا حد ممکن رفع کنیم.

معاون اداری مالی دانشگاه همچنین به امکانات رفاهی کارمندان اشاره و خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که تسهیلات رفاهی برای همکاران از میانگین کشوری کمتر نباشد.

وی تصریح کرد: اولویت گذاری در درخواست‌ها موجب می‌شود تا برخی مطالبات دیرتر عملی شود اما امیدواریم با درک متقابل  تمام درخواستها در دستور کار قرار بگیرد و اگر در توان مجموعه دانشگاه باشد قطعا اجرایی خواهد شد.

در ادامه این مراسم نیز حجت الاسلام حسین عجم اظهار داشت: کارمندی دانشگاه امانتی است که بر گردن کارمندان مجموعه‌ دانشگاه نهاده شده و کارمندان و کارگزاران نظام اسلامی باید خدمت رسانی صادقانه و خالصانه را همواره در نظر داشته باشند. 
معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان به داشتن تقوا در کارها اشاره و بیان داشت: تقوای کاری این است که شخص نظم و انضباط کاری را رعایت کند و فرمایش امام علی(ع) را در انجام کارها مبنی بر نظم در همه امور، سر لوحه کارهای خود قرار دهد.
حجت الاسلام عجم در ادامه نیز افزود: حاضر شدن به موقع در محل کار و موکول نکردن کارهای مردم به وقت دیگر از جمله مصداق‌های رعایت تقوا در امورات اداری است.

گفتنی است در ادامه این مراسم نماینده بازنشستگان دانشگاه کردستان به بیان مشکلات و مسائل کارمندان بازنشسته اشاره کرد و افزود: در چندسال اخیر به دنبال اتاقی در دانشگاه برای سازمان‌دهی و مراجعه کارمندان بازنشسته بودیم و خوشبختانه با تلاش‌های رئیس دانشگاه کردستان به زودی این مکان در اختیار کارمندان بازنشسته قرار خواهد گرفت.

در این بزرگداشت سواره رشیدی نماینده کارمندان دانشگاه نیز به بیان مشکلات کارمندان پرداخته و افزود: حل معضل مسکن کارمندان و پروژه ساخت مسکن برای دانشگاهیان از موارد مهمی است که با توجه به مشکلات اقتصادی ضروری است به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد. 
وی به مشکلات و مسائل در حوزه‌های کمبود نیروی انسانی، معوقات و پرداختی‌ها اشاره و افزود: تعداد دانشجوهای دانشگاه همدان تقریبا با دانشگاه کردستان برابر است اما تعداد کارمندان دانشگاه کردستان کمتر بوده و باید در این مسئله تجدید نظر کرد.

در پایان این مراسم گروه دف‌نوازی با اجرای چند قطعه مراسم گرامیداشت روز کارمند را مزین کردند.


برچسب‌ها:

کارمندان