21 02 2024

مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه کردستان از حضور بیش از ۱۶۰ نفر ورزشکار مرد و زن در نخستین مسابقات ورزشی بین‌المللی دانشگاه کردستان خبر داد.

مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه کردستان: حضور بیش از ۱۶۰ نفر ورزشکار مرد و زن در نخستین مسابقات ورزشی بین‌المللی دانشگاه کردستان

دکتر محمد ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه کردستان، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های توسعه روابط بین المللی که وزارت علوم دنبال می‌کند و دانشگاه کردستان نیز پیشرو این برنامه‌هاست، در همین راستا برنامه‌ای برای توسعه روابط بین المللی در قالب مسابقات ورزشی تدارک دیده شده است.

دکتر محمد ملکی افزود: در این مسابقات تیم‌های ورزشی شامل تیم‌های والیبال و فوتسال به عنوان ورزش‌های گروهی و ورزش‌های بدمینتون و تنیس روی میز به عنوان ورزشهای انفرادی توسط دانشجویان دختر و پسر و کارمندان خانم و آقای دانشگاه کردستان و حلبچه برگزار می شود و به مدت چهار روز رقابت‌های گرمی بین خانواده هر دو دانشگاه خواهیم داشت.

وی از حضور بیش از ۱۶۰ نفر در این مسابقات خبر داد و اعلام کرد: در این مسابقات 67 نفر از دانشگاه حلبچه در قالب تیم های ورزشی فوتسال و والیبال، بدوینتون و تنیس وارد دانشگاه شده و بیش از 100 نفر از دانشجویان و کارمندان دانشگاه کردستان حضور دارند.

وی در رابطه با دلیل انتخاب دانشگاه حلبچه در نخستین دوره این مسابقات، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه حلبچه خواستار توسعه روابط با دانشگاه کردستان بود، برای حضور در این مسابقات پیشگام شد.

وی در پایان یادآور شد: دانشگاه کردستان برای دعوت از دانشگاه‌های اقلیم کردستان و همچنین کشورهای همسایه برای رویدادهای آتی آماده است.