04 07 2022

از دکتر حسن بیورانی عضو هیأت علمی دانشگاه کردستان به عنوان «عضو هیأت علمی نمونه کشوری» در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تقدیر به عمل آمد.

دکتر حسن بیورانی «عضو هیأت علمی نمونه کشوری» شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، بیست و نهمین دوره آئین معرفی و تجلیل از اعضای هیئت علمی و دانشجویان نمونه کشوری در مراسمی با حضور رئیس‌جمهور صبح امروز (۱۳ تیر) در محل سالن همایش‌های دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از دانشگاهیان، استادان و دانشجویان برگزار شد، از ۳۶ عضو هیئت علمی و ۱۸ دانشجوی نمونه کشوری در رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی تجلیل شد.
گفتنی است، دکتر حسن بیورانی عضو هیأت علمی دانشگاه کردستان به عنوان «عضو هیأت علمی نمونه کشوری» در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تقدیر به عمل آمد.
بخشی از پیام  تقدیر حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی به شرح زیر است: 
اکنون که با عنایت به تلاش‌های مستمر آموزشی ، پرورشی و نوآوری و بنا به پیشنهاد وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری مفتخر به کسب عنوان «عضویت هیأت علمی نمونه کشوری» در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ شده‌اید، این موفقیت را صمیمانه به شما تبریک می‌گویم.

لازم به ذکر است دکتر بیورانی عضوهیأت علمی گروه مهندسی برق (قدرت-کنترل) دانشگاه کردستان بوده و فارغ‌التحصیل دکترای تخصصی در رشته مهندسی برق، دانشگاه اوساکا از ژاپن است.