02 06 2024

در راستای تقویت روابط بین‌المللی و دیپلماسی فرهنگی دو کشور ایران و عراق، دومین تورنمنت ورزشی بین‌المللی بین دانشجویان دانشگاه‌ کردستان، و دانشگاه‌های اقلیم کردستان عراق در تاریخ 26 الی 30 اردیبهشت 1403 در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه حلبچه برگزار شد.

دومین تورنمنت ورزشی بین‌المللی دانشجویان ایران و عراق در حلبچه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، در راستای تقویت روابط بین‌المللی و دیپلماسی فرهنگی دو کشور ایران و عراق، دومین تورنمنت ورزشی بین‌المللی بین دانشجویان  دانشگاه‌ کردستان، و دانشگاه‌های اقلیم کردستان عراق در تاریخ 26 الی 30 اردیبهشت 1403 در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه حلبچه برگزار شد.

دانشگاه کردستان با حضور بیش از 60 نفر از دانشجویان دختر و پسر و همچنین کارکنان و اساتید در دو رشته فوتسال و والیبال به این مسابقات اعزام شد. 
در این رویداد ورزشی بین‌المللی، ورزشکاران دانشگاه کردستان طی 3 روز با حریفان خود به رقابت پرداختند.
کلیه هزینه‌های این تورنمنت شامل پوشاک ورزشی، عوارض خروج از کشور، بیمه و ایاب و ذهاب کاروان اعزامی توسط دانشگاه کردستان تأمین گردید و مابقی هزینه‌های اسکان و تغذیه در حلبچه به عهده دانشگاه حلبچه بود و همچنین بازدید از یادواره شهدای حلبچه یکی از به‌یادماندنی‌ترین روزهای این تورنمنت بود.

دور اول این تورنمنت با حضور دانشگاه حلبچه در تاریخ 1 الی 4 اسفند 1402 در دانشگاه کردستان برگزار شده بود. 
اعزام کاروان ورزشی دانشگاه کردستان به این رویداد با مجوز و موافقت شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت که نشان‌دهنده اعتبار بالای این مسابقات است.


برچسب‌ها:

تربیت بدنی رویداد