23 09 2023

آکادمی اکوتوریسم ژوان آگرین باهمکاری دانشگاه کردستان برگزار می‌کند:

دوره بین‌المللی راهنمایان طبیعتگردی

دوره بین‌المللی راهنمایان طبیعتگردی حدودا شش ماه به طول می‌انجامد. آموزش‌ها توسط آکادمی اکوتوریسم ژوان آگرین با تیمی متشکل از بهترین اساتید انجام شده و بعد از آزمون جامع کارت و مدرک بین‌المللی توسط وزارت گردشگری صادر می‌گردد.
واحدهای تئوری به صورت آنلاین با استفاده از پلتفرم دانشگاه کردستان و واحدهای عملی به صورت بازدیدهای علمی بسته به شرایط اقلیمی و وضعیت شرکت کنندگان برگزار می‌گردد.

سفرهای علمی: پرنده‌نگری، حیات وحش، نجوم، بقا در طبیعت، گیاهشناسی، بقا در کویر....

مدرک دوره قابل ترجمه بوده و شامل ۵۳۶ ساعت واحدهای تئوری و عملی است که رزومه شما را برای اخذ ویزای کاری و تحصیلی تقویت می‌کند.
این کارت قابل استفاده برای برگزاری تورهای خارجی، تورهای ورودی، تورهای تاریخی_فرهنگی و تورهای طبیعتگردی است.

هزینه دوره ۶ ماهه طبق تعرفه وزارت گردشگری ۸ میلیون تومان است که برای دانشجویان با احتساب ۵۰ درصد تخفیف ۴میلیون تومان خواهد بود که به صورت اقساط ۶ماهه دریافت می‌گردد. 
شهریه دوره مربوط به واحدهای تئوری است که شرکت کنندگان ملزم هستند برای گرفتن کارت و مدرک بین‌المللی سپری کنند واحدهای عملی الزامی نبوده و هزینه واحدهای عملی مانند تورهای بقا در کویر و حیات وحش و نجوم و... به صورت جداگانه محاسبه‌ می‌گردد. 

شایان ذکر است بازدیدهای عملی با کمترین هزینه برگزار شده و موسسه سودی برای واحدهای عملی دریافت نمی کند تمام هزینه‌های دریافتی صرف برگزاری تور می‌شود.
شرکت در واحدهای عملی الزامی نبوده و فراگیران می‌توانند به انتخاب خود در یک یا همه تورهای تخصصی شرکت کنند.
افرادی که مدرک تورلیدری داشته باشند می‌توانند با آژانس‌های مسافرتی در سراسر کشور و جهان همکاری کرده یا خود اقدام به برگزاری تورهای گردشگری نمایند.
۰۹۱۲۸۹۵۷۵۵۶