02 09 2023

رئیس دانشگاه کردستان گفت: در دانشگاه به هیچ وجه تبعیض وجود ندارد اما تفاوت قطعا وجود دارد زیرا تفاوت موجب حرکت و پیشرفت در سیستم خواهد شد و ضروری است تا تفاوت بیش از حد را نیز کنترل کرد.

در مراسم روز کارمند مطرح شد: در دانشگاه کردستان تبعیض وجود ندارد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، دکتر حامد قادرزاده در مراسم گرامیداشت «روز کارمند» و هفته دولت که در تالار مولوی این دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: تکریم مقام کارمند نباید تنها به یک روز محدود شود و مهمتر از هرچیزی باید کرامت انسان را مد نظر قرار دهیم زیرا خداوند انسان را در بالاترین مقام هستی قرار داده است.

رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به تفاوت‌ها در برخی موارد عنوان کرد: تفاوت‌ها موجب تعالی میشود و رشد هر انسانی با تلاش و شناسایی استعدادهایش امکان‌پذیر است و هر شخصی در دانشگاه کار می‌کند باید جایگاه و حرمت خود را درک کنند. 
وی با اشاره به تکریم بازنشستگان افزود: باید به صورت ویژه حرمت بازنشستگان را حفظ کنیم زیرا همه ما روزی بازنشسته خواهیم شد و از این رو ، مکانی را در دانشگاه برای رسیدگی به امورات بازنشستگان در نظر خواهیم گرفت.

دکتر قادرزاده تصریح کرد: در دانشگاه به هیچ وجه تبعیض وجود ندارد اما تفاوت قطعا وجود دارد زیرا تفاوت موجب حرکت و پیشرفت در سیستم خواهد شد و ضروری است تا تفاوت بیش از حد را نیز کنترل کرد.
وی بیان داشت: مدیران مجموعه های مختلف بر اساس میزان بهره‌وری به کارمندان خود توجه داشته باشند و این موضوع شاید در مراحل نخست موجب دلخوری کارمندان شود اما در نهایت موجب پیشرفت سیستم خواهد شد.
دکتر قادرزاده با اشاره به اضافه‌کاری در دانشگاه افزود: تلاش ما در سطح وزارتخانه این است که کارمند ما، نیازی به اضافه کاری نداشته باشد زیرا اینگونه لطمه اصلی به خانواده‌ها زده خواهد شد.
وی به صندوق قرض الحسنه دانشگاه اشاره و خاطر نشان کرد: افرادی که عضو صندوق قرض‌الحسنه دانشگاه نشده‌اند عضویت خود را انجام دهند و از مزیت‌های این صندوق برای آینده خود استفاده کنند.


برچسب‌ها:

کارمندان