27 11 2023

به مناسبت هفته بسیج نشست هم اندیشی جهاد تبیین با موضوع جهاد تبیین و استکبارستیزی با حضور کارکنان بسیجی دانشگاه و نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان در دانشگاه کردستان برگزار شد.

به مناسبت هفته بسیج؛ نشست هم‌اندیشی جهاد تبیین با حضور کارکنان بسیجی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، دکتر فرزاد پارسا در ابتدای این نشست ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: امیدواریم این شجره طیبه همواره ادامه داشت باشد و بتوانیم به عنوان یک بسیجی در خدمت نظام مقدس اسلامی بوده و آرمان‌های امام را به سر منزل مقصود برسانیم. 
در ادامه حجت الاسلام طاها توکلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: جهاد معادل مبارزه در همه بسترهاست و هر کس در هر جایگاهی می‌تواند جهاد کند. 
وی با اشاره به اینکه اساس همه مجاهدت‌ها جهاد تبیین است، افزود: به برکت انقلاب و مکتب نجات بخش بسیج، سطوح قدرت را در نظامات بین المللی درنوردیدیم و بعد از 40 سال به جهادی که موجبات عزت اسلام و مسلمین است در همه ابعاد رسیدیم. 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: طبق فرموده امام در حکمرانی اسلامی ما موظف به تکلیف هستیم و نتیجه را خدا رقم می‌زند و همین انجام ماموریت و اوامر و نواهی بوده که امروز شاهد بیداری دلها و انتفاضه درونی در جنبش‌های آزادی بخش بشری سراسر دنیا هستیم. 
وی تصریح کرد: در سال 59 که به حریم ما تجاوز و تعدی شد قدرت بسیج مستضعف و نیروهای داوطلب نجات دهنده بود. گرچه متغیرها و معادلات حساب و کتاب دارد و درصد زیادی برگرفته از مشیت الاهی است اما اگر بسیج نبود منویات باری تعالی مشمول زمان میشد. 
حجت الاسلام توکلی با اشاره به اینکه حاکمیت دینی در کشور تشکیل شد و در حال پیمودن راه کمال هستیم، گفت: در کمال ناباوری در منطقه‌ای که جایگاه ژئوپولتیک دارد، حکومتی تحت عنوان حکومت دینی تشکیل شد. 
وی به موفقیت‌های ایران پس از انقلاب در زمینه‌های عمرانی، علمی، زیرساخت‌ها و ... اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد این موفقیت را زیر سوال ببرد و در فضای مجازی در حال تخریب آنهاست.