23 07 2024

در جلسه‌ای که با دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های مختلف کردستان برگزار شد، نظام مسائل اقتصادی، امنیتی و آسیب‌های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی نظام مسائل اقتصادی، امنیتی و آسیب‌های اجتماعی در جلسه با دانشجویان بسیجی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، دکتر حامد قادرزاده در جلسه‌ای که با عنوان بررسی نظام مسائل اقتصادی استان با دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های مختلف استان برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد از منظرهای مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و در واقع معنای کلی آن، تخصیص منابع محدود به نیازهای نامحدود بشر است.

وی به بررسی ریشه مشکلات اقتصادی استان پرداخت و افزود: در کردستان در حال حاضر دو برابر نیروی کار بیشتر نیاز است تا ارزش افزوده استان تا حد مطلوبی افزایش پیدا کند.

رئیس دانشگاه کردستان به اصول اقتصادی اشاره و عنوان کرد: اقتصادی عمل کردن نیازمند اقتصادی فکر کردن است و باید آن را یاد گرفت.

در ادامه حیدرزاده، مسئول فوریت‌های سایبری پلیس فتای کردستان نیز به بررسی نظام مسائل آسیب‌های فضای مجازی پرداخت و افزود: انواع جرایم سایبری اعم از کلاهبرداری اینترنتی، جعل داده، سرقت اطلاعات، تجاوز به حریم خصوصی و ... با انگیزه‌های مالی و اخلاقی صورت می‌گیرد.

وی به بیان مواردی به عنوان نمونه کلاهبرداری‌های مجازی پرداخت و راهکارهای آگاهی درباره آنها و مقابله با آن را تشریح کرد.

همچنین در ادامه دکتر رفیعی کیا نیز به بیان موضوعاتی در رابطه با نظام مسائل امنیتی استان پرداخت.

وی گروهک‌های ضد انقلاب فعال در کردستان را معرفی کرد و از دانشجویان خواست تا در مقابله با آنها هوشیار باشند و نقش خود را به عنوان دانشجویان بسیجی ایفا کنند.


برچسب‌ها:

نشست