06 08 2022

دکتر کیومرث حبیبی و دکتر حامد قادرزاده دو عضو هیات علمی دانشگاه کردستان به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان منصوب شدند.

انتصاب دو عضو هیات علمی دانشگاه کردستان به عنوان معاون استاندار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، با حکم وزیر کشور دکتر کیومرث حبیبی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان معرفی و منصوب شد.
در حکم وزیر کشور آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار محترم و تایید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان منصوب می‌نمایم.
با عنایت به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و مبتنی بر قوانین، ضوابط، مقررات اسناد قانونی شایسته است در جهت اجرای دقیق و هوشمندانه اهداف و سیاست‌ها در سطح استان اهتمام داشته باشید.

همچنین در حکم احمد وحیدی، وزیر کشور خطاب به معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان بیان شده است که در جهت تحقق سیاست‌های دولت با روحیه انقلابی، پاکدستی، قانون‌گرایی و فسادستیزی در گره‌گشایی از مشکلات مردم، تحقق عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض با بهره‌گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص تلاش و اهتمام نمایید.

همچنین اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان در حکمی دکتر حامد قادرزاده را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی منصوب کرد.
در حکم استاندار کردستان آمده است: با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست «معاونت هماهنگی امور اقتصادی» منصوب می‌نمایم.
امید است با اتکال به خداوند منان در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و بر اساس خط مشی‌های عمومی دولت مردمی «عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی وفسادستیزی و قانون‌مداری» موفق باشید.

لازم به ذکر است؛ دکتر کیومرث حبیبی دارای مدرک تحصیلی دکتری برنامه‌ریزی شهری و دکتر حامد قادرزاده دارای دکتری اقتصاد کشاورزی، هر دو عضو هیات علمی دانشگاه کردستان و از نیروهای بومی این استان هستند.