28 06 2023

40 نفر از دانشجویان دانشگاه کردستان در مرحله اول بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال 1402 موفق به کسب رتبه شدند.

افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه کردستان در مرحله اول بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال 1402

بر اساس نتایج اعلام شده از طرف مرکز المپیاد علمی دانشجویی سازمان سنجش آموزش کشور، 40 نفر از دانشجویان دانشگاه کردستان در مرحله اول بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال 1402 موفق به کسب رتبه شده‌اند که 9 نفر از آنان رتبه اول را به دست آورده‌اند. حوزه معاونت آموزشی و  گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه کردستان، کسب این موفقیت را به دانشجویان عزیز برگزیده، خانواده آنان و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می‌نماید و از خداوند منان سلامتی، شادکامی و موفقیت‌های بیشتر را برای این عزیزان آرزو می‌کند.

دانشجویان عزیز لازم است به نکات ذیل توجه فرمایند:

  1. آزمون مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعدازظهر روز جمعه سی‌ام تیر ماه سال1402 در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌‌گانه کشور شامل (پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز) برگزار می‌شود.
  2. آزمون مرحله نهایی المپیاد در یک روز و مطابق با برنامه زمان بندی پیوستی برگزار خواهد شد.
  3. ضروری است هر یک از راه‌یافتگان به مرحله نهایی المپیاد از تاریخ 1402/4/12 لغایت 1402/4/16 برای انتخاب شهر محل آزمون و رشته المپیاد (مخصوص داوطلبانی که اجازه شرکت در المپیاد رشته سلول های بنیادی و مهندسی بافت به جای رشته اصلی خود را دارند) اقدام نمایند.
  4. شرکت‌کنندگان در هر یک از رشته‌های «شـیمی»، «زیست شناسی»، «مهندسی شـیمی»، «مهندسی صنایع»، «مهندسی مواد و متالورژی»، «مهندسی کشاورزی(زراعت و اصلاح نباتات)»، «مهندسی برق»، «مهندسی مکانیک» در صورت علاقه‌مندی می‌توانند به جای شرکت در المپیاد رشته اصلی خود، در المپیاد رشته «سلولهای بنیادی و مهندسی بافت» شرکت کنند.
  5. برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی تعیین شده اقدام نکنند، کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی‌شود و امکان شرکت در المپیاد را نخواهند داشت.

 

گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه کردستان