09 08 2023

اعلام نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری دانشگاه کردستان سال 1402

ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای متقاضیان عزیز پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری دانشگاه کردستان در سال تحصیلی 1403-1402، بدین‌وسیله اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه اعلام و موارد زیر به اطلاع می‌رسد:

  1. اسامی اعلام شده بر اساس محتویات پرونده‌های ارسالی و مصاحبه علمی و کسب امتیاز از جداول سه‌گانه تکمیل شده توسط گروه‌های آموزشی مربوطه تنظیم شده است.
  2. پذيرش نهايی و قطعی داوطلبان منحصراً پس از تأييد صلاحیت علمی توسط سازمان سنجش آموزش كشور و  تأیید صلاحیت عمومی توسط دبیرخانه مركزی گزينش دانشجو وزارت علوم، تحقيقات و فناوری صورت خواهد گرفت، لذا نتایج اعلام شده به منزله پذیرش قطعی نیست.
  3. پذیرفته‌شدگان اولیه لازم است فرم صلاحیت عمومی تکمیل شده (فرم پیوستی) و مدارک مورد نیاز را جهت ارسال به دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو، حداکثر تا تاریخ 1402/6/10 به گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه به آدرس زیر ارسال نمایند:

کردستان، سنندج، بلوار پاسداران، دانشگاه کردستان، صندوق پستی: 416 و کدپستی: 15175-66177، دفتر گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه (لطفا بر روی پاکت جمله "مربوط به صلاحیت عمومی" درج شود).

  1. مدارک لازم برای بررسی صلاحیت عمومی:
  • فرم صلاحیت عمومی تکمیل شده (نسخه اصلی همراه با الصاق عکس رنگی)
  • واریز مبلغ 2/140/000 ریال (دویست و چهارده هزار تومان) و ارائه اصل فیش پرداختی ( شماره حساب دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو به پیوست می باشد.)
  • کپی تمام صفحات شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کپی حکم کارگزینی در صورت اشتغال
  1. زمان ثبت نام در دانشگاه کردستان همزمان با ثبت نام داوطلبان پذیرفته‌شده از طریق آزمون و مطابق برنامه اعلام شده از طرف مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه کردستان انجام خواهد شد. لذا از پذیرفته‌شدگان محترم درخواست می‌شود در موعد مقرر با تحویل مدارک خواسته شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
  2. پذیرفته‌شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه کردستان در صورت قبولی در یک دانشگاه دیگر (چه از طریق کنکور و چه از طریق پذیرش بدون آزمون) و تمایل به انصراف از پذیرش در دانشگاه کردستان، لازم است حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از اعلام نتایج کنکور دکتری توسط سازمان سنجش، فرم انصراف را تکمیل و همراه با تصویر کارت ملی از طریق آدرس ایمیلی که هنگام ثبت نام در فرم شماره 1 درج کرده‌اند، به آدرس ایمیل estedad@uok.ac.ir ارسال و تاییدیه وصول ایمیل را دریافت نمایند. تمام عواقب ناشی از عدم انصراف در زمان مقرر به عهده شخص متقاضی است و گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه کردستان در این زمینه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.