20 01 2024

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته‌شدگان نیمسال دوم (بهمن) آزمون سراسری سال 1402 دانشگاه کردستان

با تبریک خدمت کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری (مقطع کارشناسی) سال 1402 دانشگاه کردستان به اطلاع می‌رساند ثبت نام در دانشگاه کردستان به صورت کاملاً غیرحضوری انجام خواهد شد. لطفا از مراجعه حضوری به دانشگاه برای ثبت نام خودداری فرمایید. ثبت نام دارای سه مرحله اینترنتی و ارسال مدارک پستی است و مرحله نظام وظیفه (مخصوص دانشجویان پسر) و عدم انجام هر مرحله به منزله انصراف از تحصیل است.

پذیرفته‌شدگان گرامی لطفا جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز ثبت نام و کلیه مدارك مورد اشاره در اطلاعيه ثبت نام سازمان سنجش آموزش كشور از جمله گواهی موقت یا دائم دیپلم، گواهی پيش دانشگاهی، ديپلم نظام قديم و... به لینک زیر مراجعه نمایند.

https://dl.sanjesh.org/NOETDownload/DownloadHandler.ashx?id=1849

 

مراحل ثبت نام:

  • مرحله  ثبت نام اینترنتی

پذیرفته‌شدگان باید از تاریخ 1402/11/01 لغایت 1402/11/06 با ورود به سایت دانشگاه کردستان به آدرس https://golestan.uok.ac.ir، با استفاده از راهنمای سیستم، نسبت به ثبت نام اولیه و درج اطلاعات و اسکن مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

 

  • مرحله ارسال مدارک پستی

پذیرفته شدگان گرامی (اعم از پردیس سنندج، بیجار و قروه) لازم است پس از انجام ثبت نام اینترنتی صرفاً از طریق پست پیشتاز نسبت به ارسال مدارک و مستندات یاد شده در بند ج اطلاعیه حاضر به نشانی ذیل اقدام نمایند.

نشانی پستی: کردستان، سنندج، بلوار پاسداران دانشگاه کردستان، صندوق پستی: 416 و کدپستی:15175-66177، اداره امور  آموزشی، (لطفا بر روی پاکت «مربوط به ثبت نام آزمون سراسری بهمن 1402»، عنوان رشته و گرایش قبولی در دانشگاه و نام و نام خانوادگی و شماره ملی و شماره همراه و لیست مدارک موجود درج شود)

تذکر1: عدم ثبت نام غیرحضوری و ارسال مدارک در تاریخ های مقرر به منزله انصراف قطعی از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. به مدارکی که تاریخ ارسال پستی آن پس از 7 بهمن باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

موارد ضروری در هنگام ارسال پستی:

  1. بر روی پاکت پستی کدملی، شماره دانشجویی، شماره تماس و رشته قبولی در دانشگاه نوشته شود.
  2. از پاکت پستی در اندازه مناسب استفاده و از تا کردن مدارک و جا دادن آنها در پاکتهای کوچکتر خودداری شود.
  3. از ارسال اصل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت ومعافیت خودداری شود. دانشگاه هیچگونه مسوولیتی در قبال چنین مدارکی ندارد.

 

  • مرحله نظام وظیفه: (مختص دانشجویان پسرمشمول)

مراجعه به سامانه سخا به نشانی eservices.epolice.ir و ثبت درخواست معافیت تحصیلی (تاریخ شروع به تحصیل 1402/11/01 ثبت شود.)