05 10 2022

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون (استعدادهای درخشان) کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه کردستان

ضمن تبریک خدمت تمامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون (استعدادهای درخشان) کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه کردستان به اطلاع می‌رساند ثبت نام در دانشگاه کردستان به صورت کاملا غیرحضوری انجام خواهد شد. ثبت نام دارای سه مرحله ثبت نام اینترنتی، ارسال پستی مدارک به تحصیلات تکمیلی دانشگاه و تکمیل فرم و ارسال مدارک مربوط به صلاحیت عمومی به گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه است و عدم انجام هر مرحله به منزله انصراف از تحصیل است.

مراحل ثبت نام:

  1. مرحله  ثبت نام اینترنتی

پذیرفته‌‏شدگان باید از تاریخ 1401/7/14 لغایت 1401/7/18 با ورود به سامانه گلستان در سایت دانشگاه کردستان به آدرس https://golestan.uok.ac.ir با استفاده از راهنمای سیستم نسبت به ثبت نام اولیه و درج اطلاعات و اسکن مدارک مورد نیاز اقدام نمایند. فایل تصویری راهنمای مراحل ثبت نام در سامانه گلستان دانشگاه به پیوست می‌باشد.

  1. مرحله ارسال پستی مدارک به تحصیلات تکمیلی دانشگاه

لازم است پذیرفته‌شدگان گرامی از تاریخ 1401/7/14 از طریق پست پیشتاز نسبت به ارسال مدارک و مستندات ذیل به نشانی زیر اقدام نمایند:

نشانی پستی: کردستان، سنندج، بلوار پاسداران، دانشگاه کردستان، صندوق پستی: 416 و کدپستی: 15175-66177، اداره تحصیلات تکمیلی. لطفا بر روی پاکت حتماً این موارد قید شود: مربوط به ثبت نام "پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد"، "عنوان رشته و گرایش قبولی" و "لیست مدارک" موجود در پاکت.

تذکر: عدم ثبت نام غیرحضوری و ارسال مدارک در تاریخ‌های مقرر به منزله انصراف قطعی از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

3.  مرحله تکمیل فرم و ارسال مدارک مربوط به بررسی صلاحیت عمومی برای گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه

پذیرفته شدگان باید فرم صلاحیت عمومی تکمیل شده و مدارک مورد نیاز را جهت ارسال به دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو، به گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه به آدرس زیر ارسال نمایند :

کردستان، سنندج، بلوار پاسداران، دانشگاه کردستان، صندوق پستی: 416 و کدپستی: 15175-66177 ،دانشکده زبان و ادبیات، دفتر کارشناس تحصیلات تکمیلی (لطفا بر روی پاکت جمله"مربوط به صلاحیت عمومی" درج شود).

 

 

منبع: گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه