08 10 2023

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال 1402 دانشگاه کردستان

با تبریک خدمت کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری (مقطع کارشناسی) سال 1402 دانشگاه کردستان به اطلاع می‌رساند ثبت نام در دانشگاه کردستان به صورت کاملا غیرحضوری انجام خواهد شد. «لطفا از مراجعه حضوری به دانشگاه برای ثبت نام خودداری فرمایید.»

ثبت نام دارای سه مرحله اینترنتی و ارسال مدارک پستی و مرحله نظام وظیفه (مخصوص دانشجویان پسر) است و عدم انجام هر مرحله به منزله انصراف از تحصیل است.

پذیرفته‌شدگان گرامی لطفا جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز ثبت نام و کلیه مدارک مورد اشاره در اطلاعیه ثبت نام سازمان سنجش آموزش کشور از جمله گواهی موقت یا دائم دیپلم، گواهی پیش‌دانشگاهی، دیپلم نظام قدیم و... به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://dl.sanjesh.org/NOETDownload/DownloadHandler.ashx?id=1849

تذکر بسیار مهم:

  • کلیه مراحل ثبت نام پذیرفته‌شدگان نیمسال دوم (بهمن‌ماه) در بهمن‌ماه انجام گرفته و جزئیات آن اواخر دی‌ماه یا اوایل بهمن‌ماه از طریق سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

مراحل ثبت نام برای ورودی‌های مهرماه:

1. مرحله ثبت نام اینترنتی

پذیرفته ‏شدگان باید از تاریخ 1402/07/18 لغایت 1402/07/20 با ورود به سایت دانشگاه کردستان به آدرس https://golestan.uok.ac.ir، با استفاده از راهنمای سیستم، نسبت به ثبت نام اولیه و درج اطلاعات و اسکن مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

2. مرحله ارسال مدارک پستی

پذیرفته شدگان گرامی (اعم از پردیس سنندج، بیجار و قروه) لازم است پس از انجام ثبت نام اینترنتی صرفاً از طریق پست پیشتاز نسبت به ارسال مدارک و مستندات یاد شده در بند ج اطلاعیه پیوست به نشانی دانشگاه اقدام نمایند.

تذکر: عدم ثبت نام غیرحضوری و ارسال مدارک در تاریخ‌های مقرر به منزله انصراف قطعی از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. به مدارکی که تاریخ ارسال پستی آن پس از 20 مهر باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

3. مرحله نظام وظیفه: (مختص دانشجویان پسرمشمول)

الف: مراجعه به سامانه سخا به نشانی eservices.epolice.ir و ثبت درخواست معافیت تحصیلی

تذکر مهم: آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که قادر به ثبت درخواست از طریق سامانه سخا نبوده‌اند، پس از ثبت نام اینترنتی در سامانه گلستان دانشگاه کردستان، گزارش شماره 5163 (درخواست معافیت تحصیلی) را از آن سامانه دریافت و برای صدور معافیت تحصیلی به مراکز پلیس+10 مراجعه نمایند.

ب-ا: دانشجویان محترم پس از ثبت درخواست معافیت تحصیلی در مرحله (ب) و دریافت معافیت تحصیلی موقت کارشناسی 5 ساله از 1402/07/01 تا 1407/06/31 اقدام نمایند.

ب-2: معافیت تحصیلی دانش آموزی برای دانشگاه قابل قبول نیست لطفا از پست کردن آن خوداری نمایید.

ب-3: توجه کسانی که دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم هستند، تصویر کارت را با قید عنوان رشته قبولی در دانشگاه،  بهمراه مدارک ثبت نامی پست نمایند.

 

تذکرات مهم:

  1. در هر مرحله از ثبت نام و هنگام تحصیل چنانچه مشخص گردد داوطلبی حقایق را کتمان نموده و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نیست، قبولی وی کان لم یکن تلقی شده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
  2. دانشجویان گرامی قبل از پست کردن مدارک تحصیلی خود در زمان ثبت نام، به تعداد مورد نیاز خود کپی برابر اصل از مدارک تحصیلی خود تهیه و در نزد خود نگهداری نمایند زیرا پس از ثبت نام از تحویل مدارک ممانعت به عمل خواهد آمد.
  3. تاریخ آغاز کلاس‌ها از روز شنبه 22 مهرماه خواهد بود.
  4.  تمامی کلاس‌ها به صورت کاملا حضوری برگزار خواهد شد و نحوه دریافت برنامه هفتگی و حضور در کلاس‌ها و همچنین هرگونه تغییر احتمالی در برنامه‌ها در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع دانشجویان گرامی خواهد رسید.
  5. کارت دانشجویی: پذیرفته‌شدگان جهت صدور کارت دانشجویی از تاریخ 22 مهرماه به مدت یک هفته با مراجعه به نشانی اینترنتی card.uok.ac.ir درخواست خود را ثبت نمایند. نحوه دریافت کارت متعاقباً اعلام خواهد شد.
  6. پذیرفته‌شدگان عزیز برای اطلاع از شرایط دریافت خوابگاه دانشجویی و کارت تغذیه به سامانه‌های امور دانشجویی به نشانی bedroom.uok.ac.ir و food.uok.ac.ir مراجعه نمایند.