30 12 2023

برگزاری دوره‌های مقدماتی و پیشرفته زبان در دانشگاه کردستان / بروزرسانی

به اطلاع دانشجویان و علاقه‌مندان به زبان انگلیسی می‌رساند که مرکز زبان دانشگاه کردستان فعالیت‌های خود را از تاریخ ۹ بهمن ۱۴۰۲ از سر می‌گیرد. کلاس‌های ترمیک، آیلتس، آمادگی آیلتس، ام‌اس‌آرتی، تولیمو، تافل، تاک‌شو، مکالمه و غیره به همراه دوره‌های مختلف زبان انگلیسی در سطوح متفاوت برگزار خواهند شد.

جهت مشاهده پوستر اطلاعیه اینجا کلیک کنید.

  • شروع کلاس‌های ترم زمستان: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ (به صورت آنلاین)
  • زمانبندی کلاس‌ها: در روزهای زوج یا فرد در یکی از ساعات ۱۲:۰۰ تا ۱۳:۳۰، ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۳۰ و ۲۰:۰۰ تا ۲۱:۳۰ (با در نظر گرفتن انتخاب متقاضی)

آزمون تعیین سطح: به صورت مجازی در دو مرحله به صورت شفاهی و کتبی در روزهای دوم، سوم و چهارم بهمن ۱۴۰۲ (به انتخاب دانشجو)

شهریه: دوره‌های ترمیک برای دانشجویان دانشگاه کردستان ۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال و برای سایر شرکت کنندگان ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال (برای مشاهده شهریه دوره‌های پیشرفته به جدول انتهای اطلاعیه مراجعه کنید)

ثبت نام: (از ۹/ ۱۰/ ۱۴۰۲ لغایت ۲۸/ ۱۰/ ۱۴۰۲)  برای ثبت نام دوره‌های ترمیک اینجا و برای ثبت نام دوره‌های پیشرفته اینجا کلیک کنید.

قابل توجه دانشجویان دکتری دانشگاه کردستان: در گواهی صادر شده ساعت مشارکت دانشجویان دکتری قید می‌شود که امکان محاسبه برای بسندگی دانشجویان مقطع دکتری را دارد.
  
برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اطلاع رسانی (کلیک کنید) مراجعه کنید. اطلاع‌رسانی‌های تکمیلی نیز در آن صفحه انجام خواهد شد.

در صورت مواجه با هرگونه مشکل می‌توانید از طریق سامانه گفتینو (کلیک کنید) در ساعات اداری با کارشناسان مرکز در ارتباط باشید.

مبلغ شهریه برای دانشجویان رتبه اول هر ورودی (با ارائه گواهی معتبر) صرفاً برای دوره‌های ترمیک با تخفیف ۲۰ درصد، ۲،۴۰۰،۰۰۰ ریال می‌باشد.


برچسب‌ها:

آموزش دانشجویان