07 12 2023

استاندار کردستان گفت: دانشجو روح همیشه بیدار و چشم بینای جامعه است و مردمان این مرز و بوم امیدوار به آینده‌ای هستند که با دستان پرتوان دانشجویان ساخته خواهد شد.

استاندار کردستان: دانشجو روح همیشه بیدار و چشم بینای جامعه است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: دانشجو روح همیشه بیدار و چشم بینای جامعه است و مردمان این مرز و بوم امیدوار به آینده‌ای هستند که با دستان پرتوان دانشجویان ساخته خواهد شد.
به گفته استاندار کردستان: کردستان مملو از ظرفیت‌ها و استعدادهای ویژه در همه زمینه‌هاست و فرزندان برومند آن باید آینده‌ای افتخارآمیزتر رقم بزنند.
وی افزود: رسالت ما این است که برچسب محرومیت را از استان پرظرفیت و توانمند کردستان برداریم که این جز با تلاش و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و جلب توجه مسئولان عالی کشور به استان مسیر نخواهد شد.

دکتر زارعی کوشا خاطرنشان کرد: پیشرفت و آبادانی کردستان با تکیه بر توانمندی و ویژگی‌های بی‌شمار و حرکت مبتنی بر نیروی انسانی مستعد و فرهنگ دوست و فرهنگ مدار قابل تحقق است.
وی با بیان اینکه دولت در ۲ سال گذشته نگاه ویژه‌ای به کردستان داشته است، افزود: عملکرد عمرانی استان در سال ۱۳۹۹، چهار هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال بود که سال گذشته به ۶۲ هزار میلیارد ریال افزایش یافت و رشدی جهشی داشت.

استاندار کردستان گفت: امروز پروژه‌های نیمه‌تمام استان یک به یک به بهره‌برداری می‌رسند و زمینه خوبی فراهم شده تا آینده کردستان را با زیرساخت‌های بهتری بسازیم.
استاندار کردستان با اشاره به برگزاری جشنواره‌های موسیقی متعدد در استان کردستان، یادآور شد: این استان از چند هزار سال قبل خواستگاه موسیقی در دنیا بوده و امروز هنرمندان آن در سراسر دنیا افتخارآفرین هستند.

استاندار کردستان اضافه کرد: پروژه آب شرب سنندج، راه‌آهن سنندج- همدان و فرودگاه سقز از دیگر پروژه‌های نیمه‌تمامی بودند که در این دولت به بهره‌برداری رسیدند و با فعالیت یک ایرلاین بومی پروازهای فرودگاه‌های سنندج و سقز رونق خواهد گرفت.


برچسب‌ها:

دانشجویان