01 05 2023

معاون آموزشی دانشگاه کردستان گفت: هدف اصلی از برگزاری سومین جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزشی در دانشگاه کردستان است.

ارتقاء کیفیت آموزشی هدف اصلی جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی است

دکتر محمد رزاقی، در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه کردستان اظهار داشت: جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی سه سال است که به صورت مستمر در دانشگاه کردستان همزمان با هفته معلم برگزار می‌شود.
وی افزود: در دو سال گذشته جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی بیشتر به صورت مجازی برگزار می‌شد و مهمانان و سخنرانان کلیدی از سایر نقاط کشور نیز علاوه بر مهمانان داخلی دانشگاه کردستان در این جشنواره حضور داشتند.
دکتر رزاقی خاطرنشان کرد: برگزاری حضوری جشنواره در هفته معلم سال جاری باعث می‌شود که همکاران حاضر در دانشگاه کردستان بیش از سال‌های گذشته در این جشنواره حضور داشته باشند.
معاون آموزشی دانشگاه کردستان تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی قطعا می‌تواند بر ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزشی دانشگاه کردستان کمک کند.

وی بیان داشت: امسال بنا را بر این گذاشته‌ایم که همکاران و اساتید دانشگاه ایده‌های خود را در این جشنواره در راستای کمک به ارتقاء سطح آموزشی به اشتراک بگذارند.
لازم به ذکر است که سومین جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی روزهای دوشنبه ۱۱ و سه‌شنبه۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ در تالار خیام( دانشکده زبان و ادبیات) دانشگاه کردستان برگزار خواهد شد.