11 09 2023

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان ضمن تشریح اقدامات انجام شده در رابطه با تعمیرات و بازسازی خوابگاه‌ها، از آمادگی همه خوابگاه‌ها برای حضور دانشجویان خبر داد.

آمادگی خوابگاه‌های دانشگاه کردستان برای حضور دانشجویان

دکتر فرزاد پارسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه کردستان، اظهار کرد: به منظور آمادگی کامل خوابگاه‌های دانشگاه کردستان برای حضور دانشجویان، اقدامات لازم در رابطه با نظافت و تعمیر خوابگاه‌ها صورت گرفته است.

وی اقدامات صورت گرفته را تشریح کرد و افزود: در خوابگاه مرکزی تعویض کامل موکت، اصلاح شبکه معیوب فاضلاب، رنگ‌آمیزی کامل، ترمیم آشپزخانه و سرویس بهداشتی انجام شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان نوسازی موتورخانه، رنگ‌آمیزی و تامین روشنایی محوطه  را از جمله اقدامات صورت گرفته در خوابگاه دیار عنوان کرد و افزود: رنگ‌آمیزی، اصلاح روشنایی و شیرآلات و ترمیم سرویس‌های بهداشتی در خوابگاه جهاد لازم بود که خوشبختانه انجام شده است.

وی تصریح کرد: تعویض لوله‌کشی، نصب شیرآلات، رنگ‌آمیزی، تعویض موکت، ایجاد مهمانسرا، اصلاح عیوب موجود در سیستم لوله‌کشی موتورخانه، تعویض کاشی سرویس‌ها و آشپزخانه، تعویض موکت‌های معیوب و اصلاح تاسیسات آب سرد و گرم نیز از اقدامات انجام شده در خوابگاه‌های کوثر و بهاران بوده است.

به گفته دکتر پارسا آسفالت و نظافت محوطه و تامین روشنایی در محوطه خوابگاه ایثار در دست انجام است و تعمیر سیستم برق و روشنایی، آب‌بندی سرویس‌های بهداشتی، نقاشی برخی اتاق‌ها در خوابگاه شهید سلیمانی2 و تعمیر سیستم برق و روشنایی و لوله‌کشی آب سرد و گرم و نظافت خوابگاه دانش 1 و 2 نیز پایان یافت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان همچنین از تعمیر و نظافت خوابگاه‌های فرشتگان خبر داد و خاطرنشان کرد: انجام لکه‌گیری بدنه ساختمان، موکت کاری، نصب دیوار گچی برای اتاق‌های سرد، نصب توری بالکن به صورت کامل، پارتیشن‌بندی، نصب پرده و تعمیر آشپزخانه در خوابگاه‌های فرشتگان لازم و ضروری بود که به طور کامل انجام شده است.


برچسب‌ها:

خوابگاه دانشجویان