03 11 2023

جلسه هم‌اندیشی  آمادگی تیم کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه کردستان برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای دانشگاه‌ها، در دانشگاه کردستان برگزار شد. 

آماده‌سازی تیم کشتی دانشگاه کردستان برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای دانشگاه‌ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، جلسه هم‌اندیشی  آمادگی تیم کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه کردستان برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای دانشگاه‌ها، با حضور رئیس هیأت کشتی استان دکتر جمشیدخیرآبادی و مدیر اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه، دکتر ملکی در دانشگاه کردستان تشکیل شد.

در راستای همکاری و تفاهم بیشتر دانشگاه و هیات کشتی استان برای استفاده حداکثری از پتانسیل‌های دانشگاه کردستان با دعوت از تیم منتخب سریش آباد و سنندج جلسه تمرین مشترکی با حضور قهرمانان و نخبه‌های ورزش کشتی استان در محل دانشگاه کردستان برگزار شد.

گفتنی است، تمرین مشترک با حضور نفرات برتر استان و عنوان داران کشتی کشور در معیت و همراهی رئیس دانشگاه، رئیس هیات کشتی، معاونت دانشجویی و همچنین رئیس حراست دانشگاه کردستان در محیطی دوستانه اجرا شد.
پس از بازدید شرایط و ایراد سخنرانی رئیس دانشگاه و رئیس هیات کشتی استان؛ تمرینات با مربیگری مربیان برتر استان و سرپرستی دکتر شاهین کتابی به انجام رسید.

لازم به ذکر است، تیم کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه کردستان با مربیگری برهان فاتحی و سرپرستی دکتر شاهین کتابی ۱۷ آبان به مصاف حریفانی از دانشگاه‌های رازی کرمانشاه، صنعتی کرمانشاه، لرستان، ایلام و بروجرد خواهند رفت.