19 06 2024

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همه مکلفیم کسی را انتخاب کنیم که خادم ملت، معتقد به مبانی انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشد و پس از ۴۵ سال مسیر انقلاب را با سربلندی طی کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان: رئیس جمهور منتخب باید معتقد به مبانی و ارزش‌های انقلاب و اسلام باشد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، سردار امان‌الله گشتاسبی در مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه کردستان، اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ متوجه خواهیم شد که انقلابها بعد از یک یا دو دهه  از مسیر خود خارج شده و با شکست مواجه شده‌اند اما انقلاب اسلامی ایران پس از چهار دهه همچنان پیشتاز است و در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است.

وی افزود: دفاع مقدس یکی از ابعاد انقلاب اسلامی ایران است که در آن مردم از همه اقشار شرافتمندانه و غیرتمندانه از میهن خود دفاع کردند و با توجه به حضور همه اقشار و تاثیر آنها در پیروزی انقلاب، هیچکس حق ندارد آنرا به نام خود مصادره کند.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم الگویی برای ثبات و پیشرفت انقلاب اسلامی ترسیم کنیم، دفاع مقدس الگویی است که می‌توان از آن بهره‌برداری کرد.

سردار گشتاسبی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گریزی زد و خاطرنشان کرد:  شرکت در انتخابات بر همه آحاد مردم واجب است و همه مکلفیم کسی را انتخاب کنیم که خادم ملت، معتقد به مبانی انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشد و پس از ۴۵ سال این مسیر را با سربلندی طی کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بە ابعاد شخصیتی رئیس جمهور شهید اشاره کرد و ایشان را بهترین الگو برای جوانان امروز دانست که نمونه اخلاق و کار انقلابی بود.