21 06 2023

رئیس دانشگاه کردستان گفت: هدف از تفاهم‌نامه دانشگاه کردستان با شرکت آب منطقه‌ای استان استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای حل مسائل موجود درشرکت آب منطقه‌ای است.

ظرفیت‌های دانشگاه کردستان در رفع مسائل شرکت آب منطقه‌ای استفاده می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، دکتر حامد قادرزاده در جلسه امضای تفاهم‌نامه دانشگاه کردستان با شرکت آب منطقه‌ای کردستان که در سالن جلسات سازمان مرکزی برگزارشد اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی دانشگاه در زمان کنونی برقراری ارتباط با جامعه به معنی همکاری با تمامی نهادهای اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی است.
وی افزود: هدف از تفاهم‌نامه شرکت آب منطقه‌ای استان با دانشگاه کردستان استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای حل مسائل موجود درشرکت آب منطقه‌ای است.
دکتر قادرزاده خاطرنشان کرد: استفاده از راه‌حل علمی برای رفع مسائل موجود در بحث آب از دیگر هدف امضا این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه کردستان یادآورشد: دانشگاه کردستان در تلاش است تا به وسیله معاونت پژوهشی ارتباط مناسبی با دستگاه‌های اجرایی استان داشته باشد.

در ادامه دکتر علی‌اکبر مظفری معاون پژوهشی و نوآوری دانشگاه کردستان اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست همکاری دانشگاه کردستان با دستگاه‌های اجرایی استان تفاهم‌نامه‌ای با شرکت آب منطقه‌ای استان امضا شد.
وی افزود: با امضا این تفاهم‌نامه بین دانشگاه کردستان و شرکت آب منطقه‌ای طرح‌های پژوهشی مشترک بین این دونهاد  اجرا خواهد شد.
دکتر مظفری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و سیاسی شدن آب لازم است تا مدیریت علمی آب در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به فاکتورهای علمی می‌توان با میزان آب موجود در استان بهترین بازخوردها را شاهد بود.