30 07 2023

دانشگاه کردستان و هیئت والیبال استان کردستان در راستای توجه به امر ورزش و توسعه والیبال در دانشگاه کردستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه کردستان و هیئت والیبال استان منعقد شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، دکتر حامد قادرزاده در جلسه امضای تفاهم‌نامه با هیئت والیبال استان که در سازمان مرکزی دانشگاه کردستان برگزار شد اظهار داشت: آنچه ما می‌خواهیم این است که کاری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی انجام گیرد.
وی افزود: کاهش هزینه‌های اجتماعی جز با ایجاد نشاط اجتماعی امکان‌پذیر نیست.

دکتر قادرزاده در ادامه حمایت خود را از امضای این تفاهم‌نامه در راستای توجه به ورزش والیبال در دانشگاه کردستان اعلام کرد: این امر می‌تواند فرصت مناسبی را برای توسعه ورزش دانشجویی فراهم کند.

در ادامه دکتر فرزاد پارسا معاون فرهنگی-اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان بیان کرد: با توجه به آنچه که در توافق‌نامه آمده است دانشگاه کردستان در مقابل باید خدماتی از جمله در اختیار گذاشتن سالن‌ها‌ی ورزشی که در مفاد قرارداد هم ذکر شده است و به توافق اولیه هم درآمده است را به هیئت والیبال ارائه دهد.
وی خاطرنشان کرد: امضای این تفاهم‌نامه‌ می‌تواند در استان بازخورد مناسبی داشته باشد و موجب تقویت گروه تربیت بدنی در دانشگاه کردستان شود.

دکترپارسا یادآورشد: ما در دانشگاه کردستان می‌توانیم  دوره‌های تربیت مربی و هم چنین برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی ورزش والیبال را داشته باشیم. 

در ادامه امید مهتاب رئیس هیئت والیبال استان بیان کرد: طبق این تفاهم‌نامه هیئت والیبال تعهد داده است که یک زمین ساحلی والیبال را در دانشگاه کردستان احداث کند.
وی افزود: اگر زمین‌های والیبال در استان احداث شود برای اولین بار در غرب کشور می‌توانیم مسابقات بین‌المللی را در دانشگاه برگزار کنیم.