04 06 2023

دکتر داود جمینی، عضو هیات علمی دانشگاه کردستان در طرح شناسایی و توسعه فعالیت‌های استادیاران جوان(طرح دکتر کاظمی آشتیانی) برگزیده شد.

برگزیده شدن عضو هیات علمی دانشگاه کردستان در طرح دکتر کاظمی آشتیانی بنیاد ملی نخبگان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، مدیرکل دفتر توسعه اثربخشی و اثرگذاری سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد: بر اساس آیین‌نامه شناسایی و پشتیبانی از دانش آموختگان برتر دانشگاهی و شیوه نامه شناسایی و توسعه فعالیت‌های استادیاران جوان(طرح مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی)، دکتر داود جمینی به عنوان عضو هیات علمی برگزیده این طرح انتخاب شده است.
 
مهدی ضرغامی طی نامه‌ای عنوان کرد: افراد برگزیده این طرح به مدت سه سال پس از برگزیده شدن فرصت دارند به منظور ارتقای توانمندی‌ها و در راستای حل چالش‌ها و مسائل علمی پژوهشی جامعه از اعتبار پژوهشی، اعتبار تجهیزات، اعتبار حمایت از ایفای مسئولیت‌های اجتماعی (جمعا یک میلیارد ریال) و تسهیلات فرهنگی- رفاهی بنیاد نخبگان بهره‌مند شوند.
 
لازم به ذکر است؛ بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استادیاران جوان در دانشگاه‌ها، تسهیلات ویژه‌ای را تحت عنوان جایزه "مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی" در قالب اعتبار پژوهشی و اعتبار تجهیزات به اعضای هیات علمی که بر اساس شیوه نامه این جایزه برگزیده می‌شوند، اعطا می‌کند.