راه اندازي سامانه صدور و تحویل غير حضوري مدارك و مستندات دانش آموختگان  دانشگاه کردستان


با توجه به راه اندازي سامانه الكترونيكي صدور و تحویل مدارک دانش آموختگان دانشگاه کردستان از تاريخ  1401/10/25  ضمن ارسال فایل راهنما و فلوچارت مربوط به فرآيند صدور مدارك، به استحضار مي رساند دانش آموختگان متقاضی دریافت مدارک اين دانشگاه می بایست به آدرس https://golestan.uok.ac.ir مراجعه نمایند.
ورود دانش آموختگان به سامانه گلستان از طریق شناسه کاربری و گذرواژه خود امکان پذیر است. فارغ التحصیلانی که به شناسه کاربری و گذر واژه خود جهت ثبت درخواست دسترسی ندارند باید فرم درخواست شناسه کاربری و گذرواژه را تکمیل و به آدرس ایمیل graduate@uok.ac.ir ارسال نمایند و از همین طریق شناسه کاربری و رمز عبور خود را دریافت نمایند.
دانش آموختگان محترم توجه نمایند که مستندات مورد نیاز جهت صدور مدارک دانشگاهی به صورت الکترونیکی بارگذاری شده و اصل تعدادی از آنها به صورت پستی به آدرس پستی دانشگاه کردستان ارسال گردد.

* تذکر بسیار مهم: دانش ­آموختگانی که از طریق نامه عدم کاریابی نسبت به لغو تعهد آموزش رایگان خود اقدام نموده اند لازم است مدارک فیزیکی را به صورت حضوری تحویل واحد دانش­ آموختگان آموزش کل داده یا از طریق نیروی انتظامی اداره گذرنامه، مدرکی دال بر حضور در کشور در مدت زمانیکه فرآیند کاریابی در جریان بوده است ارائه دهند و در این صورت مدرک مذکور را در سامانه بارگذاری نمایند.

فایل مرتبط با مستندات مورد نیاز دریافت مدارک دانشگاهی در ادامه آورده شده است. دانش آموختگان محترم توجه نمایند که پس از راه اندازی کامل و رفع اشکالات احتمالی سامانه فوق،  به سایر راههای درخواست صدور مدارک از جمله مراجعه حضوری و ایمیل واحد فارغ التحصیلان پاسخ داده نخواهد شد و لازم است صرفاً از طریق سامانه گلستان اقدام نمایند.