آگهی مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی و خدماتی
عنایت به اینکه در مراحل اول و دوم مناقصه برگزار شده حد نصاب لازم جهت تعیین برنده فراهم نشد، لذا مناقصه انتخاب پیمانکار جهت تامین نیروهای پشتیبانی و خدماتی دانشگاه کردستان تجدید میگردد. متقاضیان میتوانند جهت دریافت شرایط و شرکت در مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir قسمت مناقصه و مناقصه شماره 2002060022000005 مراجعه نمایند.
میزان و نوع تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان که به یکی از صور 1. ضمانت نامه بانکی به نام دانشگاه کردستان و دارای تاریخ اعتبار سه ماهه 2. واریز وجه نقد به حساب سپرده شماره IR560100004001073407379047 نزد بانک مرکزی بنام دانشگاه کردستان (شناسه واریز 383073464118100000000000000015) و قراردادن رسيد در پاكت مربوطه.
محل دریافت اسناد و تحویل پیشنهادات: کلیه مراحل مناقصه در بستر سامانه ستاد صورت می پذیرد.
مهلت دریافت اسناد و شرکت در مناقصه: كليه مناقصه گران تا ساعت 19 روز پنج شنبه مورخ 1402/02/21 مهلت دارند تا نسبت دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند و از تاریخ 1402/02/22 لغایت ساعت 19 روز یکشنبه مورخ 1402/02/31 مهلت دارند تا در مناقصه شرکت نمایند.
نشانی مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارائه پاکت الف: سنندج، بلوار پاسداران، دانشگاه کردستان، ساختمان سازمان مرکزی، مدیریت امور حقوقی و قراردادها- تلفن33624023-087