04 03 2023

دانشگاه کردستان در نظر دارد از طریق مناقصه نسبت به انتخاب پیمانکار تأمین‌کننده نیروهای مورد نیاز جهت انجام فعالیت‌های خدماتی و پشتیبانی دانشگاه کردستان اقدام نماید.

آگهی مناقصه واگذاری فعالیت‌های پشتیبانی و خدماتی

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت شرایط و شرکت در مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  قسمت مناقصه و مناقصه شماره 2001060022000007 مراجعه نمایند.
میزان و نوع تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان که به یکی از صور 1. ضمانت نامه بانکی به نام دانشگاه کردستان و دارای تاریخ اعتبار سه ماهه 2. واریز وجه نقد به حساب سپرده شماره IR560100004001073407379047 نزد بانک مرکزی به نام دانشگاه کردستان (شناسه واریز 383073464118100000000000000015) و قراردادن رسيد در پاكت مربوطه.
 
محل دریافت اسناد و تحویل پیشنهادات: کلیه مراحل مناقصه در بستر سامانه ستاد صورت می‌پذیرد.
مهلت دریافت اسناد و شرکت در مناقصه: كليه مناقصه‌گران  تا ساعت 19 روز سه شنبه مورخ 1401/12/16 مهلت دارند تا نسبت دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند و از تاریخ 1401/12/17 لغایت ساعت 11 روز شنبه مورخ 1401/12/27 مهلت دارند تا در مناقصه شرکت نمایند.
نشانی مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارائه پاکت الف: سنندج، بلوار پاسداران، دانشگاه کردستان، ساختمان سازمان مرکزی، مدیریت امور حقوقی و قراردادها- تلفن33624023-087