15 05 2023

طی مراسمی از خدمات ۳۰ ساله دکتر سعید قائینی و دکتر فرید محمدزاده دو استاد گروه تربیت‌بدنی دانشگاه کردستان تجلیل به عمل آمد.

از اساتید گروه تربیت‌بدنی دانشگاه کردستان تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، داریوش شیخ‌الاسلامی نماینده گروه تربیت بدنی دانشگاه کردستان ظهر امروز ۲۵ اردیبهشت‌ماه در آیین نکوداشت دکتر سعید قائینی و دکتر فرید محمدزاده که در تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد اظهار داشت: دکتر قائینی و دکتر محمدزاده از سال ۱۳۷۳ در دانشگاه کردستان زحمات زیادی کشیدند و در این سالها توانستند دانشجویان زیادی را در رشته تربیت‌بدنی تربیت کنند.

وی افزود: دکتر قائینی جزو اولین کسانی بود که توانست مدرک مرتبط با حوزه کار با معلولین را در کشور دریافت کند.
دکتر شیخ‌الاسلامی خاطرنشان کرد: دکتر قائینی در حوزه ماساژ درمانی در کشور سرآمد است.

در ادامه این مراسم دکتر سردار محمدی عضو هیات علمی گروه تربیت‌بدنی دانشگاه کردستان اظهار داشت: اساتیدی وجود دارند که با انرژی و حضور مثبت در کلاس‌های درس تاثیرات مثبت بر دانشجویان خواهند گذاشت و این امر را می‌توان برای آن دسته از اساتید به منزله خوش‌نامی در دانشگاه و بین دانشجویان تلقی کرد.

وی افزود: دکتر محمدزاده و دکتر قائینی در دانشگاه کردستان مصداق بارز اخلاق‌گرایی هستند.

در ادامه این مراسم دکتر سعید قائینی اظهار داشت: ادب و احترام ویژگی متمایز کننده مردم این منطقه است که باعث شد بتوانم غربت را در کردستان تحمل کنم‌.
وی افزود: هر موفقیتی که امروز کسب کرده‌ام به دلیل حضور در دانشگاه کردستان بوده است.
در پایان این مراسم از ۳۰ سال خدمات بی‌شائبه دکتر سعید قائینی عضو گروه تربیت‌بدنی و دکتر فرید محمدزاده کارشناس آزمایشگاه تربیت بدنی در راستای امر تعلیم و تربیت تجلیل به عمل آمد.