سوالات متداول اداره
سوالات متداول دانشجویان مقطع کارشناسی از اداره دانش آموختگان:
دانش آموختگان دوره های غیر روزانه، نیازی به ثبت نام در سامانه سجاد نداشته و تنها می باید مدارک لازم (گواهی موقت دانش آموختگی، برگه تسویه حساب صندوق رفاه و دو قطعه عکس) را به اداره امور آموزشی تحویل یا ارسال نمایند.
معمولاً پس از این مراحل طی یک مهلت ده روزه، دانشنامه آماده تحویل است.
سامانه سجاد (سامانه امور دانشجویان) وزارت علوم: https://portal.saorg.ir
https://portal.saorg.ir/inquiry/?code=
استعلام کرده و نیازی به مکاتبه نمی باشد.
ب - واحد زیر مجموعه: مدیر امور آموزشی
ج - موضوع پرداخت وجه: بسته به مورد «گواهی موقت دانش آموختگی» ، «دانشنامه» ، « صدور المثنی گواهی موقت یا دانشنامه» انتخاب شود.
- شرایط و نحوه دریافت دانشنامه (اصل مدرک دانش آموختگی) چیست؟
دانش آموختگان دوره های غیر روزانه، نیازی به ثبت نام در سامانه سجاد نداشته و تنها می باید مدارک لازم (گواهی موقت دانش آموختگی، برگه تسویه حساب صندوق رفاه و دو قطعه عکس) را به اداره امور آموزشی تحویل یا ارسال نمایند.
معمولاً پس از این مراحل طی یک مهلت ده روزه، دانشنامه آماده تحویل است.
سامانه سجاد (سامانه امور دانشجویان) وزارت علوم: https://portal.saorg.ir
- در صورت مفقودی گواهینامه موقت پایان تحصیلات، چه مدارکی برای صدور مجدد الزم است؟
- شرایط دریافت ریز نمرات دانشجویان فارغ التحصیل، انصرافی یا اخراجی برای تطبیق واحد در رشته های جدید چیست؟
- کد صحت درج شده بر گواهی های دانش آموختگی چه کاربردی دارد؟
https://portal.saorg.ir/inquiry/?code=
استعلام کرده و نیازی به مکاتبه نمی باشد.
- هزینه صدور گواهی موقت، و دانشنامه و المثنی آنها از چه طریق قابل پرداخت است؟
- ثبت نام و تشکیل پروفایل در سامانه ی مذکور
- ورود به فرم پرداخت و تکمیل اطلاعات:
ب - واحد زیر مجموعه: مدیر امور آموزشی
ج - موضوع پرداخت وجه: بسته به مورد «گواهی موقت دانش آموختگی» ، «دانشنامه» ، « صدور المثنی گواهی موقت یا دانشنامه» انتخاب شود.