اداره کارگزینی اعضای هیأت علمی

فرزاد سعیدی
رئيس اداره كارگزينی اعضای هيأت علمی
    5077-  087-33628201
    

وظایف و اختیارات
 
  • نظارت بر اجرای دقیق آیین‌نامه و بخشنامه‌های اداری، آموزشی، پژوهشی، جذب، کمیته‌های انتظامی اعضاء و غیره.
  • نظارت و اقدام بر صدور احکام کارگزینی و اصلاحیه‌های آن (افزایش ضرایب سالیانه، ارتقاء مراتب، تبدیل وضعیت‌ها، انواع پایه‌های استحقاقی و تشویقی، خدمت نظام‌وظیفه، بورس تحصیلی، فارغ‌التحصیلان مرکز تربیت مدرس و پایه صلاحیت مدرس، ایثارگری، مدیریت‌ها، بازنشستگی، عائله‌مندی، اولاد) و غیره
  • نظارت بر اجرای ضوابط در انتخاب مدیران اجرایی، صدور ابلاغ‌ها و احکام مربوط.
  • نظارت و انجام امور مربوط به مأمورین (تحصیلی، خدمتی، پژوهشی، فرصت مطالعاتی، انتقالی) محاسبه انواع مرخصی (استحقاقی، بدون حقوق، استعلاجی و غیره) روزانه و سالیانه، عقد قراردادهای پژوهشی و غیره
  • انجام کلیه امور مربوط به جذب، گزارش، انجام خدمت و صدور کارت و همچنین تغییر وضعیت مشمولین طرح سربازی.
  • شرکت در تنظیم و تدوین صورت‌جلسه کمیته ترفیعات اعضاء، هیأت رئیسه، کمیسیون دائمی و هیأت امناء، هیأت ممیزه، هیأت اجرایی جذب.
  • نگهداری آمار و اطلاعات روزانه کلیه اعضای هیأت علمی، بورسیه‌ها و بازنشستگان در سیستم پرسنلی و پایگاه‌های اطلاعاتی و تغذیه اطلاعاتی واحدهای مختلف دانشگاه.
  • بررسی پرونده‌های اعضای هیأت علمی حائز شرایط بازنشستگی، حقوق وظیفه، وراث.
  • ارائه پیشنهادات تشکیل جلسات، اصلاح و بهبود روش‌های انجام کار در هماهنگی با واحدهای ذی‌ربط، اصلاح فرآیندها و غیره
  • انجام کلیه استعلام مدارک تحصیلی، مراکز درمانی، انجام و یا معافیت‌های خدمت وظیفه اعضای هیأت علمی.
  • صدور انواع گواهی‌ها از جمله گواهی اشتغال به کار، استعلام، انواع معرفی‌نامه و غیره

    فرم و آئین نامه ها 
 
 
    فرم‌های بازنشستگان
                   
      مأموریت پژوهشی
               فرصت مطالعاتی