08 07 2024

بر اساس جدیدترین رتبه‌بندی مؤسسه آموزش عالی تایمز در سال ۲۰۲۴، دانشگاه کردستان موفق به کسب رتبه ۷ کشوری و قرارگیری در میان ۱۰۰۰-۸۰۱ دانشگاه برتر جهان شد.

رتبه‌بندی تایمز ۲۰۲۴ اعلام شد: دانشگاه کردستان در رتبه‌بندی تایمز 2024 درخشید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، مؤسسۀ آموزش عالی تایمز" در ویرایش 2024 رتبه‌بندی تأثیر خود نام 29 مؤسسۀ ایرانی را در سیاهۀ مؤسسه‌های برتر جهان منتشر کرده است. 
در ویرایش 2024 نظام رتبه‌بندی جهانی تأثیر «مؤسسۀ آموزش عالی تایمز»، روی هم، نام 2152 مؤسسه از 125 کشور گوناگون جهان آمده است.
دانشگاه کردستان رتبه 7 کشوری را میان دانشگاه‌های ایران کسب کرده و در رتبه جهانی 1000-801 قرار گرفته است.
این دستاورد ارزشمند، حاصل تلاش‌های بی‌وقفه اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه است و گامی مهم در جهت ارتقای جایگاه علمی دانشگاه کردستان در سطح ملی و بین‌المللی به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که رتبه‌بندی مؤسسه آموزش عالی تایمز یکی از معتبرترین رتبه‌بندی‌های دانشگاهی در جهان است که بر اساس معیارهایی مانند کیفیت آموزش، پژوهش، استنادات علمی، وجهه بین‌المللی و درآمدهای صنعتی انجام می‌شود.

این موفقیت بار دیگر نشان می‌دهد که دانشگاه کردستان یکی از دانشگاه‌های برتر ایران است و پتانسیل‌های فراوانی برای رشد و پیشرفت در عرصه‌های علمی و بین‌المللی دارد.