19 07 2024

اعلام دوركاری و تعطيلی دانشگاه در تابستان 1403

سلام‌عليكم؛

احتراما ضمن عرض خسته‌ نباشد و قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي ارزنده كليه‌ي اعضاي ارجمند هيات علمي، كارمندان محترم و نيروهاي خدوم دانشگاه؛ وفق مصوبه‌ي پنجمين هيات رئيسه‌ي دانشگاه مورخ 1403/04/23 در راستاي مديريت مصرف انرژي به‌صورت بهينه در كليه‌ي واحدهاي دانشگاه و نيز نظارت و هماهنگي‌هاي لازم در اين خصوص؛ نحوه‌ي حضور و فعاليت كاركنان، ساعات اداري و تعطيلات دانشگاه از تاريخ 1403/04/30 لغايت 1403/06/04 جهت استحضار، بهره‌برداري و دستور اقدامات لازم به شرح ذيل به‌حضور ايفاد مي‌دارد:

1- كليه فعاليت‌هاي اداري و آموزشي دانشگاه از تاريخ 1403/04/30 لغايت 1403/05/17 به‌صورت "دوركاري و غير حضوري" انجام خواهد شد. ساعات كاري دانشگاه به‌صورت دوركاري براي كاركنان در بازه‌ي زماني مذكور  از 7:30  الي 14:30 مي‌باشد. كاركنان واحدهاي حفاظت فيزيكي، تاسيسات، فضاي سبز و محوطه، گاوداري، مزرعه، پشتيباني سامانه‌هاي الكترونيكي و آموزش مجازي، آزمايشگاه‌هاي تحقيقاتي، سرپرستان خوابگاه‌ها و كتابخانه با تشخيص و نظارت مديران مربوطه، فعاليت‌هاي خود را با رعايت كامل قوانين و ضوابط موجود به‌صورت "حضوري" انجام خواهند داد.

2- "دانشجويان تحصيلات تكميلي" با تشخيص و نظارت استاد راهنما و نيز رعايت چارچوب مقررات و ضوابط مي‌توانند در دانشگاه براي انجام امورات پايان‌نامه/رساله خود حضور داشته باشند. ادامه اسكان اين دانشجويان در خوابگاه با تاييد معاونت دانشجويي، بلامانع است.

3- كليه معاونين دانشگاه، روساي دانشكده‌ها و مديران واحدها در تمامي سطوح؛ به‌منظور پاسخگويي و جلوگيري از اختلال در روند انجام امورات بر حسن انجام فعاليت‌هاي دوركاري و حضوري كاركنان حوزه‌ي مربوطه خود، نظارت دقيق و لازم را داشته باشند.

4- با عنايت به اينكه تاكيد بر عدم حضور و دوركاري كاركنان مي‌باشد؛ لازم است كارمندان گزارش فعاليت دوركاري خود را به‌صورت هفتگي به بالاترين مقام و مدير حوزه ارسال نمايند.

5- در صورت لزوم، كليه جلسات و شوراهاي دانشگاه به روال قبل و به‌صورت منظم و ترجيحا به‌صورت غير حضوري برگزار خواهد شد.

6- بالاترين مقام حوزه و مديران كليه واحدهاي دانشگاه؛ ايميل سازماني و شماره تماس تلفني كليه اعضاي متبوع خود را در وب‌سايت واحد مربوطه درج و اطلاع‌رساني نمايند و به‌صورت هفتگي گزارش عملكرد دوركاري كاركنان زيرمجموعه خود را به حوزه‌ي معاونت اداري و مالي دانشگاه ارسال نمايند.

7-  دانشگاه از تاريخ 1403/05/17 لغايت 1403/06/04 تعطيل مي‌باشد. كارمندان مي‌توانند از حداكثر 10 روز مرخصي تشويقي به‌ استناد آئين‌نامه‌ي استخدامي اعضاي غير هيات‌علمي استفاده نمايند. ضروري است در صورت نياز به فعاليت برخي از كاركنان دانشگاه در فاصله‌ي زماني مذكور، هماهنگي لازم از طرف حوزه‌ي مربوطه با معاونت اداري و مالي همراه با ذكر فعاليت مورد نظر صورت پذيرد. ساعات كاري در ايام مذكور براي آن‌دسته از كاركنان حاضر در "بخش اداري" دانشگاه از 7:00 الي 12:00 مي‌باشد. "پنجم شهريورماه"، فعاليت‌هاي دانشگاه براي كليه‌ي واحدها برقرار خواهد بود و با توجه به آغاز ثبت نام، انتخاب واحد و آمادگي براي شروع ترم جديد، حضور كليه‌ي كاركنان الزامي است و مسئولين و مديران واحدها از مرخصي اجتناب نمايند.

8- رعايت مصرف انرژي و استفاده صحيح و بهينه از سيستم‌هاي سرمايشي براي كليه كاركنان در زمان حضور در دانشگاه ضروري است و لازم است حوزه‌ي عمراني و تاسيسات دانشگاه، نظارت كامل بر آن داشته باشند.