درباره گروه مدیریت بازرگانی
| گروه مدیریت بازرگانی در سال ۱۳۸۰ به عنوان یکی از گروه های آموزشی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه کردستان فعالیت خود را آغاز نمود و در همان سال در مقطع کارشناسی دوره روزانه دانشجو پذیرفت. در سال ۱۳۸۳ از طریق کنکور سراسری در دوره شبانه، و در سال ۱۳۸۵ در دوره نیمه حضوری دانشجوی کارشناسی پذیرفته شدند. در سال ۱۳۹۲ دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به دوره های گروه اضافه و در سال ۱۳۹۴ دوره های کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار و کارشناسی گردشگری راه اندازی شد. هم اکنون پذیرش دانشجو در دوره های کارشناسی مدیریت بازرگانی، کارشناسی مدیریت جهانگردی، کارشناسی گردشگری، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد مدیریت کسبوکار صورت میگیرد. در حال حاضر ۸ عضو هیات علمی تمام وقت و بیش از ۳۰ مدرس مدعو خدمات آموزشی و پژوهشی گروه را بر عهده دارند و ۸ رشته گرایش در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان در دوره های روزانه، شبانه، پردیس، و بین الملل دائر است . |
| نقش مدیریت در پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقاء جامعه از اهمیت بیبدیلی برخوردار است. در دنیای پیچیده امروز، مدیران سکانداران توسعه، نوآوری و حل چالشها هستند و با دانش و بصیرت خود، مسیر پیشرفت را هموار میسازند. گروه مدیریت بازرگانی با افتخار اعلام میکند که در ادوار گذشته، در زمینههای مختلفی چون توسعه پایدار، کارآفرینی و بهبود فرآیندها، به دستاوردهای چشمگیری نائل آمده است. این موفقیتها حاصل تلاش بیوقفه و همت والای یکایک اساتید و دانشجویان گروه مدیریت بازرگانی است. در راستای رسالت خود، برنامههای آینده ما شامل توسعه دورههای تخصصی جدید، تقویت ارتباط با صنعت و جامعه، و حمایت از طرحهای پژوهشی نوآورانه است. هدف ما تربیت نسلی از مدیران توانمند و مسئولیتپذیر است که بتوانند تغییرات مثبت و ماندگاری را در عرصه ملی و بینالمللی ایجاد کنند. |
دوره های مدیریت و کسب کار به منظور پرورش مدیران کارآمد برای اداره سازمانهای اقتصادی، اجتماعی، تولیدی و خدماتی طراحی شده است. هدف این دوره، پرورش افرادی است که در زمینههای زیر انجام وظیفه نمایند:
فارغالتحصیلان این دوره با فراگیری دانش و فنون مدیریت قادر خواهند بود در زمینههای زیر فعالیت نمایند:
|