معاونت اداری و مالی
وظایف و اختیارات
- ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آییننامههای ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه به واحدهای ذیربط و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن
- تدوین آییننامهها و دستورالعملها و دستور جلسات مرتبط با وظایف معاونت جهت پیشنهاد به مراجع ذیصلاح برای تصویب
- ارایه گزارشهای توجیهی لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر
- پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی سمتهای مدیریتی در حوزه معاونت به ریاست دانشگاه
- نظارت بر واحدهای تابعه بهمنظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف آنها
- همکاری با سایر معاونتها جهت حسن اجرای برنامههای دانشگاه
- شرکت در شوراها و کمیسیونها، جلسات مختلف داخل و خارج دانشگاه در راستای توسعه ارتباطات و ایفای مسئولیت اجتماعی دانشگاه
- اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری و پشتیبانی، مالی، حقوقی و عمرانی دانشگاه، مطابق با مصوبات، مقررات و آییننامههای مربوط
- رسیدگی به اهداف اجرایی دانشگاه، هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارها و روشهای کاری مورد عمل در واحدهای مختلف بهمنظور ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدها در راستای تحقق اهداف اجرایی دانشگاه
- نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی به واحدهای مختلف بر اساس بودجه تفصیلی مصوب هیأت امنا و سایر قوانین و مقررات مالی مورد عمل دانشگاه و ارایه گزارش جهت طرح در هیأت امنا ذیربط
- تعیین وضعیت موجود دانشگاه از طریق شناسایی نقاط قوت، تنگناها و مشکلات و نیز فرصتها و تهدیدات پیش رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقاء به وضعیت مطلوب
- تدوین، اجرا و پایش برنامه راهبردی معاونت به تفکیک مدیریتهای منابع انسانی و پشتیبانی، مالی، عمرانی و حقوقی در راستای دستیابی به اهداف و سیاستهای کلان و استراتژیک دانشگاه
- جمعآوری و تکمیل اطلاعات موردنیاز بر اساس طرح جامع دانشگاه و برنامهریزی و پیشنهاد بودجه سالیانه
- تشکیل کمیته تدوین روشهای اجرایی بهمنظور بهینهسازی سامانه تعاملات اداری بین واحدهای تابعه با همکاری سایر معاونتهای دانشگاه
- استقرار فرآیند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی بهمنظور تهیه گزارشات مدیریتی مالی در جهت ایجاد انضباط مالی در بخشهای مختلف دانشگاه
- انجام سایر امور محوله از سوی رئیس دانشگاه