دسترسی سریع

مدیریت امور اداری و پشتیبانی

دانشگاه کردستان / معاونت‌ها / معاونت اداری و مالی / مدیریت امور اداری و پشتیبانی
رئیس دانشگاه کردستان: یکی از رویکردهای جدید دانشگاه کردستان «مدیریت سبز» است
تجدید مناقصه نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان
تجدید مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان
مناقصه نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان
مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان
راه اندازی مجدد سامانه اتوماسیون اداری فرزین بر روی آدرس جدید
راه اندازی ثبت درخواست گواهی کسر حقوق و معرفی به بانک در سامانه اتوماسیون اداری فرزین
اطلاعیه در خصوص ثبت درخواست مرخصی اعضای محترم هیأت علمی
ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی
تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان

رئیس دانشگاه کردستان: یکی از رویکردهای جدید دانشگاه کردستان «مدیریت سبز» است

رئیس دانشگاه کردستان یکی از رویکردهای جدید دانشگاه کردستان را بحث مدیریت سبز دانست و گفت: در این حوزه، توسعه فضای سبز، تصفیه آب و استفاده از انرژی‌های خورشیدی مطرح است.

سه‌شنبه 22 خرداد 1397
بیشتر »

تجدید مناقصه نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان

شرایط مناقصه نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان اعلام گردید.

دوشنبه 28 اسفند 1396
بیشتر »

تجدید مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان

شرایط مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان اعلام گردید.

دوشنبه 28 اسفند 1396
بیشتر »

مناقصه نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان

شرایط مناقصه نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان اعلام گردید.

سه‌شنبه 8 اسفند 1396
بیشتر »

مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان

شرایط مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان اعلام گردید.

شنبه 5 اسفند 1396
بیشتر »

راه اندازی مجدد سامانه اتوماسیون اداری فرزین بر روی آدرس جدید

سامانه اتوماسیون اداری فرزین پس از انجام تغییرات مجددا راه اندازی شد.

دوشنبه 30 بهمن 1396
بیشتر »

راه اندازی ثبت درخواست گواهی کسر حقوق و معرفی به بانک در سامانه اتوماسیون اداری فرزین

سیستم ثبت درخواست گواهی کسر حقوق و معرفی به بانک برای کلیه اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی دانشگاه در سامانه اتوماسیون اداری فرزین راه اندازی شد.

سه‌شنبه 24 بهمن 1396
بیشتر »

اطلاعیه در خصوص ثبت درخواست مرخصی اعضای محترم هیأت علمی

نحوه ثبت درخواست مرخصی اعضای محترم هیأت علمی اعلام گردید.

چهارشنبه 27 دی 1396
بیشتر »

ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی

اطلاعیه ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی منتشر شد.

سه‌شنبه 9 آبان 1396
بیشتر »

تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان

شرایط تجدید مزایده انتشارات دانشگاه کردستان در سال 96 اعلام گردید.

چهارشنبه 29 شهریور 1396
بیشتر »
همایون فرزامی مدیر امور اداری
h.farzami [at] uok.ac.ir 087-33624025 (5076)
وظایف و اختیارات
  • تعیین خط‌مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌های اداری در سطح دانشگاه.
  • اجرای سیاست‌ها و خط‌مشی‌های دانشگاه در زمینه‌های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی.
  • تهیه و تنظیم آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید.
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری.
  • مطالعه و بررسی رسته‌های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت برنامه، بودجه ، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه.
  • برنامه‌ریزی در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیأت‌علمی و غیر هیأت‌علمی.
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه.
  • انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل وخارج کشور با هماهنگی کامل واحد‌های ذیربط.
  • نظارت بر انجام کلیه امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف.
  • تهیه طرح‌های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های مزبور.
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر روش‌های مطلوب امور استخدامی دانشگاه.
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی‌های لازم.
  • همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست‌های سازمانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه ، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه.
  • نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه‌کاری و انتصابات، کارکنان (هیأت‌علمی و غیر هیأت‌علمی).
  • مشارکت در جلسات و کمیسیون‌های مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم.
  • رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم.
  • نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه.
  • همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان‌ها، اموال و تأسیسات.
  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان.
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.
قوانین و آیین‌نامه‌ها
قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و اصلاحات بعدی آن
قانون مدیریت خدمات کشوری
آیین‌نامه استخدامی اعضای هیأت علمی
آیین‌نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی
ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1397 کل کشور
قانون پنج ساله توسعه ششم
قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران
قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور