دسترسی سریع

مدیریت امور عمومی

تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان
تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان
به‌روزرسانی نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه
تمدید مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته
مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته
نحوه پرداخت شهریه
تقویم آموزشی اسفند ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی)
اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون قراردادی دانشگاه کردستان مورّخ بیستم اسفندماه 1394
تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی)

تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان

شرایط تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان در سال 96 اعلام گردید.

چهارشنبه 29 شهریور 1396
بیشتر »

تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان

شرایط تجدید مزایده انتشارات دانشگاه کردستان در سال 96 اعلام گردید.

چهارشنبه 29 شهریور 1396
بیشتر »

به‌روزرسانی نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه

نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه به روزرسانی شد.

یکشنبه 11 تیر 1396
بیشتر »

تمدید مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تمدید شد.

شنبه 6 خرداد 1396
بیشتر »

مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته

شرایط مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته دانشگاه کردستان اعلام گردید.

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396
بیشتر »

نحوه پرداخت شهریه

نحوه پرداخت شهریه دانشجویان گرامی اعلام گردید.

سه‌شنبه 10 اسفند 1395
بیشتر »

تقویم آموزشی اسفند ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی)

تقویم آموزشی اسفند ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی) اعلام گردید.

دوشنبه 25 بهمن 1395
بیشتر »

اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء

اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء (قابل توجه کلیه اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی)

چهارشنبه 15 دی 1395
بیشتر »

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون قراردادی دانشگاه کردستان مورّخ بیستم اسفندماه 1394

اسامی (5) برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان به ترتیب حروف الفبا و به تفکیک رشته‌ها اعلام گردید.

شنبه 4 دی 1395
بیشتر »

تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی)

تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی) از طریق اتوماسیون اعلام گردید.

سه‌شنبه 27 مهر 1395
بیشتر »
مصطفی مولانایی مدیر امور عمومی
- 087-33624025 (5074)
وظایف و اختیارات
  • موافقت در انجام امور بیمه مربوط به وسایل نقلیه
  • پیش‌بینی اجناس مورد نیاز که به حداقل موجودی رسیده است
  • دریافت فهرست لوازم فنی و اداری مورد نیاز واحدها و تنظیم برنامه خرید کالا
  • نظارت بر دریافت درخواست کالا از واحدها و ثبت و تعقیب آن تا هنگام تحویل کالا
  • نظارت بر استعلام بهاء (یا مناقصه) و مقایسه قیمتها و انتخاب نازلترین قیمت
  • نظارت بر وصول کالا و تحویل آن به واحدهای مربوطه
  • مسئول فضای سبز دانشگاه و نظارت برحسن انجام کار و تهیه نیازها
  • نظارت بر تنظیم اسناد هزینه خریدها و ارسال آن به واحد امور مالی
  • کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه به محوطه دانشگاه
  • نظارت بر کلیه امور نقلیه
  • نظارت بر تهیه وسایل نقلیه برای کارکنان که به مأموریت اعزام میگردند
  • نظارت برحسن انجام کار اداره اموال و نظارت برجمع‌آوری اموال از رده خارج 
  • نظارت برخروج کلیه اموال
همکاران امور عمومی
ارسلان زمان پرور کارپرداز
- -
کاوه کرمی مسئول اداره نقلیه
- -