دسترسی سریع

مدیریت امور عمومی

مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان
راه اندازی مجدد سامانه اتوماسیون اداری فرزین بر روی آدرس جدید
راه اندازی ثبت درخواست گواهی کسر حقوق و معرفی به بانک در سامانه اتوماسیون اداری فرزین
اطلاعیه در خصوص ثبت درخواست مرخصی اعضای محترم هیأت علمی
ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی
تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان
تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان
به‌روزرسانی نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه
تمدید مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته
مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته

مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان

شرایط مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان اعلام گردید.

شنبه 5 اسفند 1396
بیشتر »

راه اندازی مجدد سامانه اتوماسیون اداری فرزین بر روی آدرس جدید

سامانه اتوماسیون اداری فرزین پس از انجام تغییرات مجددا راه اندازی شد.

دوشنبه 30 بهمن 1396
بیشتر »

راه اندازی ثبت درخواست گواهی کسر حقوق و معرفی به بانک در سامانه اتوماسیون اداری فرزین

سیستم ثبت درخواست گواهی کسر حقوق و معرفی به بانک برای کلیه اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی دانشگاه در سامانه اتوماسیون اداری فرزین راه اندازی شد.

سه‌شنبه 24 بهمن 1396
بیشتر »

اطلاعیه در خصوص ثبت درخواست مرخصی اعضای محترم هیأت علمی

نحوه ثبت درخواست مرخصی اعضای محترم هیأت علمی اعلام گردید.

چهارشنبه 27 دی 1396
بیشتر »

ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی

اطلاعیه ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی منتشر شد.

سه‌شنبه 9 آبان 1396
بیشتر »

تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان

شرایط تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان در سال 96 اعلام گردید.

چهارشنبه 29 شهریور 1396
بیشتر »

تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان

شرایط تجدید مزایده انتشارات دانشگاه کردستان در سال 96 اعلام گردید.

چهارشنبه 29 شهریور 1396
بیشتر »

به‌روزرسانی نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه

نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه به روزرسانی شد.

یکشنبه 11 تیر 1396
بیشتر »

تمدید مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تمدید شد.

شنبه 6 خرداد 1396
بیشتر »

مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته

شرایط مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته دانشگاه کردستان اعلام گردید.

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396
بیشتر »
مصطفی مولانایی مدیر امور عمومی
- 087-33624025 (5074)
وظایف و اختیارات
  • موافقت در انجام امور بیمه مربوط به وسایل نقلیه
  • پیش‌بینی اجناس مورد نیاز که به حداقل موجودی رسیده است
  • دریافت فهرست لوازم فنی و اداری مورد نیاز واحدها و تنظیم برنامه خرید کالا
  • نظارت بر دریافت درخواست کالا از واحدها و ثبت و تعقیب آن تا هنگام تحویل کالا
  • نظارت بر استعلام بهاء (یا مناقصه) و مقایسه قیمتها و انتخاب نازلترین قیمت
  • نظارت بر وصول کالا و تحویل آن به واحدهای مربوطه
  • مسئول فضای سبز دانشگاه و نظارت برحسن انجام کار و تهیه نیازها
  • نظارت بر تنظیم اسناد هزینه خریدها و ارسال آن به واحد امور مالی
  • کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه به محوطه دانشگاه
  • نظارت بر کلیه امور نقلیه
  • نظارت بر تهیه وسایل نقلیه برای کارکنان که به مأموریت اعزام میگردند
  • نظارت برحسن انجام کار اداره اموال و نظارت برجمع‌آوری اموال از رده خارج 
  • نظارت برخروج کلیه اموال
همکاران امور عمومی
ارسلان زمان پرور کارپرداز
- -
کاوه کرمی مسئول اداره نقلیه
- -