دسترسی سریع

مدیریت امور مالی

تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان
تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان
به‌روزرسانی نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه
تمدید مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته
مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته
نحوه پرداخت شهریه
تقویم آموزشی اسفند ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی)
اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون قراردادی دانشگاه کردستان مورّخ بیستم اسفندماه 1394
تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی)

تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان

شرایط تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان در سال 96 اعلام گردید.

چهارشنبه 29 شهریور 1396
بیشتر »

تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان

شرایط تجدید مزایده انتشارات دانشگاه کردستان در سال 96 اعلام گردید.

چهارشنبه 29 شهریور 1396
بیشتر »

به‌روزرسانی نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه

نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه به روزرسانی شد.

یکشنبه 11 تیر 1396
بیشتر »

تمدید مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تمدید شد.

شنبه 6 خرداد 1396
بیشتر »

مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته

شرایط مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته دانشگاه کردستان اعلام گردید.

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396
بیشتر »

نحوه پرداخت شهریه

نحوه پرداخت شهریه دانشجویان گرامی اعلام گردید.

سه‌شنبه 10 اسفند 1395
بیشتر »

تقویم آموزشی اسفند ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی)

تقویم آموزشی اسفند ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی) اعلام گردید.

دوشنبه 25 بهمن 1395
بیشتر »

اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء

اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء (قابل توجه کلیه اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی)

چهارشنبه 15 دی 1395
بیشتر »

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون قراردادی دانشگاه کردستان مورّخ بیستم اسفندماه 1394

اسامی (5) برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان به ترتیب حروف الفبا و به تفکیک رشته‌ها اعلام گردید.

شنبه 4 دی 1395
بیشتر »

تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی)

تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی) از طریق اتوماسیون اعلام گردید.

سه‌شنبه 27 مهر 1395
بیشتر »
شایسته میرکی مدیر امور مالی دانشگاه
- 33624026 (داخلی 5066)
وظایف و اختیارات
  • انجام کلیه امور مالی دانشگاه طبق مقررات
  • دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی دانشگاه
  • تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافت‌ها، پرداخت‌ها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط
  • رسیدگی به اسناد و سیستم‌های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات
  • همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی دانشگاه
  • نظارت بر نگهداری و تنظیم اسناد مالی
  • نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن
  • اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آیین‌نامه‌های اموال دولتی و نحوه استفاده از آن‌ها
  • تهیه و تنظیم گزارش‌های عملکرد مالی و ارائه گزارش‌های لازم به مراجع ذی‌ربط
  • تنظیم برنامه کار واحدهای تابعه و کنترل و نظارت کار آن‌ها
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق
همکاران امور مالی
شهرزاد آچاک حسابدار-صدور چک و رسیدگی به اسناد
- 33664600-9 (داخلی 5058)
فرشاد ابوقداره کارشناس امور مالی-دایره رسیدگی به اسناد
- 33664600-9 (داخلی 5063)
خالد احمدی عامل مالی دانشکده ادبیات وزبان های خارجه، معاونت دانشجویی
kh.ahmadi [at] uok.ac.ir 33664600-9
شریف احمدی عامل مالی دانشکده علوم انسانی واجتماعی ،معاونت فرهنگی و اجتماعی
- 33664600-9 (داخلی 5069)
گلاله اسدی کارشناس حسابداری مدیریت امور مالی سازمان مرکزی
- 33664600-9 (داخلی 5060)
فروزان تکتازی رئیس اداره اعتبارات و رسیدگی به اسناد-عامل مالی دانشکده منابع طبیعی و پردیس
- 33664600-9 (داخلی 5070)
جمشید جهانگیری رئیس اداره دریافت و پرداخت
- 33664600-9 (داخلی 5062)
هیوا حیدری مسئول حسابداری دانشکده علوم
- 33664600-9 (داخلی 5073)
فریبا خدری کارشناس مسئول امور مالی
- 33664600-9 (داخلی 5059)
خالد زندی دبیرخانه و بایگانی امور مالی
- 33664600-9 (داخلی 5055)
...21