دسترسی سریع

مدیریت امور مالی

مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان
راه اندازی مجدد سامانه اتوماسیون اداری فرزین بر روی آدرس جدید
راه اندازی ثبت درخواست گواهی کسر حقوق و معرفی به بانک در سامانه اتوماسیون اداری فرزین
اطلاعیه در خصوص ثبت درخواست مرخصی اعضای محترم هیأت علمی
ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی
تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان
تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان
به‌روزرسانی نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه
تمدید مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته
مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته

مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان

شرایط مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان اعلام گردید.

شنبه 5 اسفند 1396
بیشتر »

راه اندازی مجدد سامانه اتوماسیون اداری فرزین بر روی آدرس جدید

سامانه اتوماسیون اداری فرزین پس از انجام تغییرات مجددا راه اندازی شد.

دوشنبه 30 بهمن 1396
بیشتر »

راه اندازی ثبت درخواست گواهی کسر حقوق و معرفی به بانک در سامانه اتوماسیون اداری فرزین

سیستم ثبت درخواست گواهی کسر حقوق و معرفی به بانک برای کلیه اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی دانشگاه در سامانه اتوماسیون اداری فرزین راه اندازی شد.

سه‌شنبه 24 بهمن 1396
بیشتر »

اطلاعیه در خصوص ثبت درخواست مرخصی اعضای محترم هیأت علمی

نحوه ثبت درخواست مرخصی اعضای محترم هیأت علمی اعلام گردید.

چهارشنبه 27 دی 1396
بیشتر »

ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی

اطلاعیه ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی منتشر شد.

سه‌شنبه 9 آبان 1396
بیشتر »

تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان

شرایط تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان در سال 96 اعلام گردید.

چهارشنبه 29 شهریور 1396
بیشتر »

تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان

شرایط تجدید مزایده انتشارات دانشگاه کردستان در سال 96 اعلام گردید.

چهارشنبه 29 شهریور 1396
بیشتر »

به‌روزرسانی نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه

نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه به روزرسانی شد.

یکشنبه 11 تیر 1396
بیشتر »

تمدید مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تمدید شد.

شنبه 6 خرداد 1396
بیشتر »

مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته

شرایط مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته دانشگاه کردستان اعلام گردید.

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396
بیشتر »
شایسته میرکی مدیر امور مالی دانشگاه
- 33624026 (داخلی 5066)
وظایف و اختیارات
  • انجام کلیه امور مالی دانشگاه طبق مقررات
  • دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی دانشگاه
  • تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافت‌ها، پرداخت‌ها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط
  • رسیدگی به اسناد و سیستم‌های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات
  • همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی دانشگاه
  • نظارت بر نگهداری و تنظیم اسناد مالی
  • نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن
  • اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آیین‌نامه‌های اموال دولتی و نحوه استفاده از آن‌ها
  • تهیه و تنظیم گزارش‌های عملکرد مالی و ارائه گزارش‌های لازم به مراجع ذی‌ربط
  • تنظیم برنامه کار واحدهای تابعه و کنترل و نظارت کار آن‌ها
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق
همکاران امور مالی
شهرزاد آچاک حسابدار-صدور چک و رسیدگی به اسناد
- 33664600-9 (داخلی 5058)
فرشاد ابوقداره کارشناس امور مالی-دایره رسیدگی به اسناد
- 33664600-9 (داخلی 5063)
خالد احمدی عامل مالی دانشکده ادبیات وزبان های خارجه، معاونت دانشجویی
kh.ahmadi [at] uok.ac.ir 33664600-9
شریف احمدی عامل مالی دانشکده علوم انسانی واجتماعی ،معاونت فرهنگی و اجتماعی
- 33664600-9 (داخلی 5069)
گلاله اسدی کارشناس حسابداری مدیریت امور مالی سازمان مرکزی
- 33664600-9 (داخلی 5060)
فروزان تکتازی رئیس اداره اعتبارات و رسیدگی به اسناد-عامل مالی دانشکده منابع طبیعی و پردیس
- 33664600-9 (داخلی 5070)
جمشید جهانگیری رئیس اداره دریافت و پرداخت
- 33664600-9 (داخلی 5062)
هیوا حیدری مسئول حسابداری دانشکده علوم
- 33664600-9 (داخلی 5073)
فریبا خدری کارشناس مسئول امور مالی
- 33664600-9 (داخلی 5059)
خالد زندی دبیرخانه و بایگانی امور مالی
- 33664600-9 (داخلی 5055)
...21