دسترسی سریع
تجدید مناقصه نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان
تجدید مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان
مناقصه نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان
مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان
راه اندازی مجدد سامانه اتوماسیون اداری فرزین بر روی آدرس جدید
راه اندازی ثبت درخواست گواهی کسر حقوق و معرفی به بانک در سامانه اتوماسیون اداری فرزین
اطلاعیه در خصوص ثبت درخواست مرخصی اعضای محترم هیأت علمی
ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی
تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان
تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان

تجدید مناقصه نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان

شرایط مناقصه نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان اعلام گردید.

دوشنبه 28 اسفند 1396
بیشتر »

تجدید مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان

شرایط مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان اعلام گردید.

دوشنبه 28 اسفند 1396
بیشتر »

مناقصه نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان

شرایط مناقصه نگهداری فضای سبز دانشگاه کردستان اعلام گردید.

سه‌شنبه 8 اسفند 1396
بیشتر »

مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان

شرایط مناقصه واگذاری فعالیتهای پشتیبانی - خدماتی دانشگاه کردستان اعلام گردید.

شنبه 5 اسفند 1396
بیشتر »

راه اندازی مجدد سامانه اتوماسیون اداری فرزین بر روی آدرس جدید

سامانه اتوماسیون اداری فرزین پس از انجام تغییرات مجددا راه اندازی شد.

دوشنبه 30 بهمن 1396
بیشتر »

راه اندازی ثبت درخواست گواهی کسر حقوق و معرفی به بانک در سامانه اتوماسیون اداری فرزین

سیستم ثبت درخواست گواهی کسر حقوق و معرفی به بانک برای کلیه اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی دانشگاه در سامانه اتوماسیون اداری فرزین راه اندازی شد.

سه‌شنبه 24 بهمن 1396
بیشتر »

اطلاعیه در خصوص ثبت درخواست مرخصی اعضای محترم هیأت علمی

نحوه ثبت درخواست مرخصی اعضای محترم هیأت علمی اعلام گردید.

چهارشنبه 27 دی 1396
بیشتر »

ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی

اطلاعیه ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی منتشر شد.

سه‌شنبه 9 آبان 1396
بیشتر »

تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان

شرایط تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان در سال 96 اعلام گردید.

چهارشنبه 29 شهریور 1396
بیشتر »

تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان

شرایط تجدید مزایده انتشارات دانشگاه کردستان در سال 96 اعلام گردید.

چهارشنبه 29 شهریور 1396
بیشتر »
مرتضی عباسی مسئول امور رفاهی کارکنان
- 33664600-9 (داخلی 5088)
شرح وظایف
  • برقراری بیمه درمان تکمیلی برای اعضای هیئت علمی و کارکنان و جمع‌آوری اسناد و اخذ هزینه و تحویل به همکاران دانشگاهی
  • برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی برای پرسنل
  • انجام امورات کلیه بیمه‌های مربوط به دانشگاه شامل بیمه آتش‌سوزی، سیل، زلزله و انواع بیمه‌های مسئولیت مانند آزمایشگاه‌ها، اماکن ورزشی، حوادث دانشجویی و سایر
  • برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در مناسبتهای مختلف
  • انجام امور مربوط به بیمه حوادث ورزشی
  • ایجاد تسهیلات برای امکان استفاده از مراکز اقامتی همچون مهمانسراهای دانشگاه‌های سراسر کشور و سایر آن
  • تلاش در جهت اخذ امکانات رفاهی جدید برای همکاران
  • فراهم نمودن امکان صدور بیمه‌های اتومبیل (بدنه، شخص ثالث) به صورت اقساطی
  • صدور معرفینامه برای همکاران جهت استفاده از امکانات رفاهی سایر مراکز
  • انجام امور مربوط به بیمه عمر و حوادث گروهی کارکنان و اعضای هیئت علمی
  • سایر امورات مرتبط با امور رفاهی
فرم‌های بیمه
فرم انصراف از بیمه عمر و حوادث تکمیلی
فرم انصراف از بیمه درمان تکمیلی
فرم درخواست عضویت و تغییر در لیست بیمه تکمیلی درمان
لیست پزشکان معتمد
قرارداد بیمه تکمیلی با بیمه نوین
فرم‌های خانه های سازمانی
فرم‌های مربوط به اردو