دسترسی سریع
اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون قراردادی دانشگاه کردستان مورّخ بیستم اسفندماه 1394
تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی)
راه‌اندازی سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دانشگاه
محورهای اولویت‌دار دانشگاه کردستان در نظام پیشنهادات
استقرار نظام پیشنهادات
راه اندازی نرم افزار جدید انبارداری

اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء

اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء (قابل توجه کلیه اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی)

چهارشنبه 15 دی 1395
بیشتر »

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون قراردادی دانشگاه کردستان مورّخ بیستم اسفندماه 1394

اسامی (5) برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان به ترتیب حروف الفبا و به تفکیک رشته‌ها اعلام گردید.

شنبه 4 دی 1395
بیشتر »

تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی)

تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی) از طریق اتوماسیون اعلام گردید.

سه‌شنبه 27 مهر 1395
بیشتر »

راه‌اندازی سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دانشگاه

پیرو استقرار نظام پیشنهادها در دانشگاه، بدینوسیله به اطلاع می رساند که سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات به بهره برداری رسید.

پنجشنبه 31 تیر 1395
بیشتر »

محورهای اولویت‌دار دانشگاه کردستان در نظام پیشنهادات

معاونت اداری و مالی دانشگاه محورهای اولویت‌دار خود در نظام پیشنهادات را اعلام کرد.

شنبه 26 تیر 1395
بیشتر »

استقرار نظام پیشنهادات

دانشگاه کردستان با اعتقاد به‌ضرورت بهره‌گیری نظام‌مند از توانایی‌های فکری و خلاقیت سرمایه انسانی در اداره دانشگاه، اقدام به استقرار نظام پیشنهادها نموده تا از این طریق بتواند کارکنان دانشگاه را در جهت فعالیت‌های بهبود جویی و پویاسازی محیط کار هدایت نموده و موجبات رشد فکری و شکوفایی استعدادها را فراهم آورد.

شنبه 26 تیر 1395
بیشتر »

راه اندازی نرم افزار جدید انبارداری

به اطلاع می رساند که نرم افزار جدید انبارداری به بهره برداری رسید.

یکشنبه 30 خرداد 1395
بیشتر »
مرتضی عباسی مسئول امور رفاهی کارکنان
- 33664600-9 (داخلی 5088)
شرح وظایف
  • برقراری بیمه درمان تکمیلی برای اعضای هیئت علمی و کارکنان و جمع‌آوری اسناد و اخذ هزینه و تحویل به همکاران دانشگاهی
  • برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی برای پرسنل
  • انجام امورات کلیه بیمه‌های مربوط به دانشگاه شامل بیمه آتش‌سوزی، سیل، زلزله و انواع بیمه‌های مسئولیت مانند آزمایشگاه‌ها، اماکن ورزشی، حوادث دانشجویی و سایر
  • برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در مناسبتهای مختلف
  • انجام امور مربوط به بیمه حوادث ورزشی
  • ایجاد تسهیلات برای امکان استفاده از مراکز اقامتی همچون مهمانسراهای دانشگاه‌های سراسر کشور و سایر آن
  • تلاش در جهت اخذ امکانات رفاهی جدید برای همکاران
  • فراهم نمودن امکان صدور بیمه‌های اتومبیل (بدنه، شخص ثالث) به صورت اقساطی
  • صدور معرفینامه برای همکاران جهت استفاده از امکانات رفاهی سایر مراکز
  • انجام امور مربوط به بیمه عمر و حوادث گروهی کارکنان و اعضای هیئت علمی
  • سایر امورات مرتبط با امور رفاهی
فرم‌های بیمه
فرم انصراف از بیمه عمر و حوادث تکمیلی
فرم انصراف از بیمه درمان تکمیلی
فرم درخواست عضویت و تغییر در لیست بیمه تکمیلی درمان
مراکز جدید طرف قرارداد با بیمه سامان
لیست مراکز درمانی طرق قرارداد با بیمه سامان
مفاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان با شرکت بیمه سامان
فرم‌های خانه های سازمانی
فرم‌های مربوط به اردو