دسترسی سریع

مدیریت امور اداری و پشتیبانی

دانشگاه کردستان / معاونت‌ها / معاونت اداری و مالی / مدیریت امور اداری و پشتیبانی
تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان
تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان
به‌روزرسانی نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه
تمدید مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته
مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته
نحوه پرداخت شهریه
تقویم آموزشی اسفند ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی)
اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون قراردادی دانشگاه کردستان مورّخ بیستم اسفندماه 1394
تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی)

تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان

شرایط تجدید مزایده اجاره بوفه‌ها و خشکشویی دانشگاه کردستان در سال 96 اعلام گردید.

چهارشنبه 29 شهریور 1396
بیشتر »

تجدید مزایده اجاره انتشارات دانشگاه کردستان

شرایط تجدید مزایده انتشارات دانشگاه کردستان در سال 96 اعلام گردید.

چهارشنبه 29 شهریور 1396
بیشتر »

به‌روزرسانی نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه

نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه به روزرسانی شد.

یکشنبه 11 تیر 1396
بیشتر »

تمدید مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تمدید شد.

شنبه 6 خرداد 1396
بیشتر »

مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته

شرایط مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته دانشگاه کردستان اعلام گردید.

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396
بیشتر »

نحوه پرداخت شهریه

نحوه پرداخت شهریه دانشجویان گرامی اعلام گردید.

سه‌شنبه 10 اسفند 1395
بیشتر »

تقویم آموزشی اسفند ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی)

تقویم آموزشی اسفند ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی) اعلام گردید.

دوشنبه 25 بهمن 1395
بیشتر »

اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء

اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء (قابل توجه کلیه اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی)

چهارشنبه 15 دی 1395
بیشتر »

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون قراردادی دانشگاه کردستان مورّخ بیستم اسفندماه 1394

اسامی (5) برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان به ترتیب حروف الفبا و به تفکیک رشته‌ها اعلام گردید.

شنبه 4 دی 1395
بیشتر »

تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی)

تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی) از طریق اتوماسیون اعلام گردید.

سه‌شنبه 27 مهر 1395
بیشتر »
همایون فرزامی مدیر امور اداری
h.farzami [at] uok.ac.ir 087-33624025 (5076)
وظایف و اختیارات
  • تعیین خط‌مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌های اداری در سطح دانشگاه.
  • اجرای سیاست‌ها و خط‌مشی‌های دانشگاه در زمینه‌های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی.
  • تهیه و تنظیم آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید.
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری.
  • مطالعه و بررسی رسته‌های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت برنامه، بودجه ، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه.
  • برنامه‌ریزی در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیأت‌علمی و غیر هیأت‌علمی.
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه.
  • انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل وخارج کشور با هماهنگی کامل واحد‌های ذیربط.
  • نظارت بر انجام کلیه امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف.
  • تهیه طرح‌های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های مزبور.
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر روش‌های مطلوب امور استخدامی دانشگاه.
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی‌های لازم.
  • همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست‌های سازمانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه ، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه.
  • نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه‌کاری و انتصابات، کارکنان (هیأت‌علمی و غیر هیأت‌علمی).
  • مشارکت در جلسات و کمیسیون‌های مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم.
  • رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم.
  • نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه.
  • همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان‌ها، اموال و تأسیسات.
  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان.
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.
قوانین و آیین‌نامه‌ها
قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و اصلاحات بعدی آن
قانون مدیریت خدمات کشوری
آیین‌نامه استخدامی اعضای هیأت علمی
آیین‌نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی
ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1396 کل کشور
قانون پنج ساله توسعه ششم
قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران
قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور